Gå til innhold

Om å hakke på hverandre !

loretta

Anbefalte innlegg

At dere gidder sier jeg bare.

Kan vi ikke la KG være et forum uten spydige kommentarer, personhets og annen drittslenging ?

Det blir lite trivelig her inne når folk poster slike hetsemeldinger om enkeltpersoner.

har du et problem med en person, vær modig nok til å registrer deg og ikke vær så feig å være anonym!

da sier det mye mer om deg enn personen du angriper !

Dessuten er vi voksne mennesker og det er fullt mulig å diskutere i en saklig tone.

Og, i istedenfor å legge det ut som en debatt om enkeltpersoner, er det jo et forum som heter "personlige meldinger", ta det på privaten og bli ferdige med det.

Bruk en saklig og fornuftig tone, oppfør dere som noe annet enn bortskjemte snørrvalper, og KG blir et mye triveligere forum for alle parter.

Det er INGEN grunn til å kritisere personer om kritikken ikke er konstruktiv og saklig, her er alle helt anonyme og de aller fleste kjenner hverandre ikke, og har dermed ingen grunnlag for å slenge dritt om noe som helst.

Noe som etter min mening, hører fjortis-stadiet til !12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

icon_smile.gificon_smile.gif

Vil bare minne om at vi har "Personlige meldinger" som ligger her på forumlista.

Og "Privat melding" som du finner under bannerannonsa.

På "Privat melding" må man være innlogget for å sende melding.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg synes at forumet skulle vært totalt lukket for anonyme fordi d blir mange av dem etterhvert og i noen heftige debatter er d vanskelig å skille anonym ifra "anonym" hvis dere fatter hva jeg mener.Så jeg stemmer for at innlogging er ett absolutt krav for å delta. Synes d er mye triveligere og ha ett navn på d mennesket jeg diskuterer med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sexysadie i det, man har fortsatt muligheten tiol å være like anonym, men et navn er litt mer OK å snakke med enn en anonym bruker.

Synes også det hadde vært greit å sett kjønnet på de som svarer/legger inn innlegg.

Noen bruker kjønnsløse nick og det er ikke alltid så lett å vite om det er han eller hunnkjønn om man ikke skriver det i profilen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I enkelte tilfeller synes jeg anonymitet er greit.For hvis du tar opp et problem med fks.familie el.l.Så har også de som regel sin data hjemme og kan fort kjenne seg igjen og føle seg støtt.Kanskje oppleve en injuriesak for å sette det på spissen.Aviser er jo og et "forum" der folk sier sin mening,men velger å sette et nick name under sitt innlegg.Selv om man må oppgi navn og adr til aktuell avis/ukeblad etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

For meg spiller det liten rolle om man er anonym eller, så lenge man oppfører seg ordentlig!

Så enig her om at drittslenging, personhets og sårende kommentarer ikke hører hjemme på et forum som dette! Her skal man diskutere, ikke krangle!

Det er dessuten mange ting som ikke er så lett å spørre om, om alle vet "hvem" du er. Da er det greit å være anonym en liten stund. Det er ikke alt alle klarer å dele med andre heller.

Folkeskikk er det som må til. Og det syns jeg nå de aller fleste har her inne.

Amen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...