Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #21 Skrevet 30. november 2007 Må ha hatt en dårlig dag, da. Eller tenkte du generelt sett? Jeg mener generelt sett. Jeg mener at hun er det vakreste Gud har skapt. Og at hun er perfekt formet på alle måter
Gjest Eugene Onegin Skrevet 30. november 2007 #22 Skrevet 30. november 2007 Må ha hatt en dårlig dag, da. Eller tenkte du generelt sett? Dårlig dag å dårlig dag. Hun var jo fin ikke perfekt men helt grei å se på. Brystene var fine kanskje litt langt nede
Mann 42 Skrevet 30. november 2007 #23 Skrevet 30. november 2007 Jeg mener generelt sett. Jeg mener at hun er det vakreste Gud har skapt. Og at hun er perfekt formet på alle måter Så synd at langt de fleste damer er så uenige da. For det har vel knapt noen gang vært en kvinne som ikke har ment at det var rom for betydelige forbedringer av skaperverket.
Mann 42 Skrevet 30. november 2007 #24 Skrevet 30. november 2007 Dårlig dag å dårlig dag. Hun var jo fin ikke perfekt men helt grei å se på. Brystene var fine kanskje litt langt nede Ja, ikke at jeg klager, men han skal liksom være allmektig, og da må man kunne forlange perfeksjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå