Gjest Grafica Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg og samboeren skal til London til sommeren for en uke/halvannen, og sliter litt med å finne ut hvor vi skal bo. Det er greit nok å finne steder som er billige, men vi er litt skeptiske til hvor i byen de ligger, og hvordan det ser ut og sånn. Noen som kan anbefale steder som er ganske rimelige, ikke er shabby og som ikke ligger i "skumle" deler av byen?
Gjest Tweek Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Da vi var på ferie i london i vinter brukte vi Royal Court Apartments. Var greit, men ikke mer. Hyggelig personale, men noen var ikke flinke i engelsk (jobbet bare indere der). Var heller ikke spesielt fint, men det lå sentralt i det forstand at det var nærme 2 stasjoner som ga en god valgfrihet etter hvor vi skulle. Var også greie i pris og de hadde internett. Det var bittesmå leiligheter så vi hadde litt benkeplass og vask også. Den ene kvelden vi kom tilbake så sto alle vinduene på vidt gap i hele hotellet og det stinket brent i 1 etasjen. Grunnen: Personalet hadde laget mat.. Men et annet hotell som trolig er bra er Ascot Hotel. Vi gikk forbi dette hotellet når vi skulle til en av stasjonene så det lå nærmere og det så fint ut og jeg angret p åat jeg ikke valgte det. På et av bildene er den frokostsjappa vi spiste frokost på (Maxim). Hyggelig personale og god frokost. Begge disse hotellene ligger greit til stasjoner o.l og i london så går jo tuben hele tiden og så lenge man bor nærme en stasjon så ligger man sentralt vil jeg si.
Gjest Enir Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg og samboeren skal til London til sommeren for en uke/halvannen, og sliter litt med å finne ut hvor vi skal bo. Det er greit nok å finne steder som er billige, men vi er litt skeptiske til hvor i byen de ligger, og hvordan det ser ut og sånn. Noen som kan anbefale steder som er ganske rimelige, ikke er shabby og som ikke ligger i "skumle" deler av byen? Bayswater/Paddington området ligger sentralt og har mange rimelige hoteller. Trygt område med mange resturanger, shoppingsenter, nærhet til tube og busser. Kensington Gardens ligger også rett over hovedgaten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå