Grace Skrevet 28. november 2007 #1 Del Skrevet 28. november 2007 Ser at platekompaniet og cdon har Seinfeld, den komplette serien til kampanjepris. Noen som vet om det lønner seg å kjøpe den der, eller evnt bestille den fra utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 28. november 2007 #2 Del Skrevet 28. november 2007 Tror du kan spare en hundrelapp eller to på å kjøpe fra utlandet, men da får du sannsynligvis ikke norsk undertekst. Billigste jeg fant i farten var på blahdvd.com. Billigste norske tror jeg er http://www.zailor.no/index.php?SCREEN=item&item=154153 Tror jeg personlig ville valgt å kjøpe fra norsk butikk i dette tilfellet, siden det relativt sett ikke er så mye å spare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 29. november 2007 #3 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg er enig i at en like gjerne kan kjøpe norsk utgave i dette tilfellet. Platekompaniet selger forresten alle sesongene i egne bokser også, åtte bokser i alt (ses. 1 og 2 er samlet i én boks). Vanligvis koster boksene 199,50 per stykk, og nå gjør alle det bortsett fra sesong 8 og 9 som koster 349,- per stykk. De er ofte til kampanjepris, da, og da koster alle som regel 199,50. Kjøper du alle til 200 schpenn får du jo alle sesongene, med masse bra ekstramateriale (jeg samler selv!) for 1600 raske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 29. november 2007 #4 Del Skrevet 29. november 2007 Ser at platekompaniet og cdon har Seinfeld, den komplette serien til kampanjepris. Noen som vet om det lønner seg å kjøpe den der, eller evnt bestille den fra utlandet? Fra utlandet kan du sikkert få mer ekstra-materiale også. Norge har en tendens til å ta vekk så alt for mye har jeg sett :-| Men da er vel USA det beste å bestille fra. Toll kan jo bli litt kjedelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 3. desember 2007 Ser ut som Elkjøp også har den til 1799,- og det er hvertfall det billigste jeg har funnet hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå