Gå til innhold

Tunika (trenger tips!)

Anbefalte innlegg

Gjest fragment
Skrevet

I går kjøpte jeg min første tunika, og jeg er litt usikker på tilbehør osv. For det første, så er den ganske vid. Jeg har ikke spesielt store pupper, og derfor ser jeg litt tjukk ut i den siden den er såpass romslig rundt magen. Dette prøvde jeg å løse ved å ta på meg et belte, men det så intet mindre enn temmelig håpløst ut.

Så hva kan jeg gjøre for å unngå å se lubben ut? Jeg har planer om å bruke den under en cardigan eller noe, men jeg har på følelsen av at den fremdeles vil legge til ca. 10 kilo...

Noen gode tips? Tar også gjerne imot andre gode råd når det gjelder dette plagget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I går kjøpte jeg min første tunika, og jeg er litt usikker på tilbehør osv. For det første, så er den ganske vid. Jeg har ikke spesielt store pupper, og derfor ser jeg litt tjukk ut i den siden den er såpass romslig rundt magen. Dette prøvde jeg å løse ved å ta på meg et belte, men det så intet mindre enn temmelig håpløst ut.

Så hva kan jeg gjøre for å unngå å se lubben ut? Jeg har planer om å bruke den under en cardigan eller noe, men jeg har på følelsen av at den fremdeles vil legge til ca. 10 kilo...

Noen gode tips? Tar også gjerne imot andre gode råd når det gjelder dette plagget.

Dropp hele tunikaen. Det er et plagg som svært få ser bra ut i, spesielt de som er vide i fasongen. Det finnes tunikaer som er smalere og mer figursydd, og de er nok litt mer kledelig, men generelt er det et vanskelig plagg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...