Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hva har du handlet av mat i dag, hva sto på handlelisten?
Gjest glamhudpleier Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Idag stod det følgende på min handleliste: -Tannkrem -Fjordland kylling og champ. suppe(spiste alene idag.) -Juice -Grov baguett til suppa -Toalettpapir -Kalkunskinke -Hvitost + at jeg kjøpte lackerol, selvom det ikke stod på listen
Gjest Ada Blûe Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 I morgen har jeg på handlelsiten: Ananas (Rema 1000 - billig), mandariner og skivet brunost. Det jeg trenger akkurat nå .
Gjest Jenna88 Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hva har du handlet av mat i dag, hva sto på handlelisten? Jeg har spist brunsj på Egon sammen med en venninne.
Gjest Indo Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 På handlelista i morgen står det: Melk eple juice fluor tannkrem kjøttdeig Brenne saft Med andre ord...ikke videre spesielt=)
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Hva er poenget med denne meningsløse tråden?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Idag stod det følgende på min handleliste: -Tannkrem -Fjordland kylling og champ. suppe(spiste alene idag.) -Juice -Grov baguett til suppa -Toalettpapir -Kalkunskinke -Hvitost + at jeg kjøpte lackerol, selvom det ikke stod på listen Er dasspapir og tannkrem mat??
Gjest Gjest_Ariana_* Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Hva er poenget med denne meningsløse tråden? Den er her fullstending på faenskap, slik at du kan få noe å irritere deg over, kjære Gjest. Kan du ikke bare holde kjeft?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Den er her fullstending på faenskap, slik at du kan få noe å irritere deg over, kjære Gjest. Kan du ikke bare holde kjeft? Det var da voldsomt. :kaffe:
Gjest Gjest_Ariana_* Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Det var da voldsomt. :kaffe: Snakk for deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå