Gå til innhold

Hvordan tror du de ulike brukerne ser ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne Mona_*
Skrevet

Har dere noe bilde i hodene deres av hvordan forskjellige brukere ser ut i virkeligheten eller?

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig har jeg det.

Om jeg tror det stemmer? Neppe. :ler:

Skrevet

:Nikke:

Absolutt, men jeg tror egentlig ikke det stemmer... Men, det er artig likevel :)

Skrevet

Jeg tenker meg til hvordan grukere ser ut. Det stemmer nok helt sikkert ikke. Hvis en bruker skriver en del og har avatar av en person trekker jeg ofte linjer mellom avataren og hvordan jeg ser for meg personen i virkeligheter. Det er som om avataren "er" brukeren.

Skrevet (endret)
Det er som om avataren "er" brukeren.

Er jeg en tegneseriefigur, men svart, kort viltert hår, da? :P

Jeg tenker meg til hvordan grukere ser ut.

Ja, hvordan ser grukere ut, egentlig? :klø:

Endret av Pax
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg tror alle ser ut som rosa kaniner

Skrevet

En gruker er sånn som ser på ting.

Som regel funker det bare nr avataren er et fotografi, men ja jeg trekker likhetstegn fra din avatar til deg som person.

Skrevet
En gruker er sånn som ser på ting.

Som regel funker det bare nr avataren er et fotografi, men ja jeg trekker likhetstegn fra din avatar til deg som person.

Ok. :) Tja, jeg er 1.70 høy, 4 - 5 kg overvektig, har store pupper, små hender & føtter, hjerteformet ansikt, turkise øyne og rødbrunt, langt hår. Er ikke blek, men ikke brun heller. Så ganske ulik avtaren, men lik i sjelen, tror jeg. Ser for meg avataren som sterk, men samtidig sårbar, rolig, men samtidig vill. :sjarmor:

Skrevet (endret)

Jeg har hvertfall ikke rødt, krøllete hår...Jeg liker bare stevie i mcleods døtre veldig godt=) Selv har jeg langt mørkebrunt hår og brune øyne. 164cm høy og slank og egentlig ganske blek hudfarge (er gravid, så forblir nok ikke slank så lenge..hehe) Men for all del...skjønner hva du mener med at du drar likheter fra avataren til brukeren.

Endret av Indo
Skrevet

Jeg var lik som avataren min. Dvs blondt bølgete hår, blå øyne og ung. Nå derimot er jeg ikke lik den, men jeg likte den ;)

Skrevet
Ok. :) Tja, jeg er 1.70 høy, 4 - 5 kg overvektig, har store pupper, små hender & føtter, hjerteformet ansikt, turkise øyne og rødbrunt, langt hår. Er ikke blek, men ikke brun heller. Så ganske ulik avtaren, men lik i sjelen, tror jeg. Ser for meg avataren som sterk, men samtidig sårbar, rolig, men samtidig vill. :sjarmor:

Hehe, du er en av de få jeg har hatt en formening om hvordan ser ut, og dette var ikke likt, nei....

Ser ut som en gakk gakk jeg da? :fnise:

Nei, du ser litt lurvete ut :fnise:

Skrevet
Hehe, du er en av de få jeg har hatt en formening om hvordan ser ut, og dette var ikke likt, nei....

Ok. :) Jeg snakket også med en kg-venninne jeg ikke har møtt enda på msn, hun trodde at jeg var indisk-ættet, av en eller annen grunn. :klø: :fnise:

Gjest nextlife
Skrevet

Av en eller annen grunn så får jeg bilde av sauebonden Odin (Klaus Joakim Sonstad) i hodet mitt når jeg leser innlegg av Eugen Onegin :fnise:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Av en eller annen grunn så får jeg bilde av sauebonden Odin (Klaus Joakim Sonstad) i hodet mitt når jeg leser innlegg av Eugen Onegin :fnise:

Vel siden jeg er født og oppvokst i Kristiansand en av de store byene i Norge og har bodd i 2 andre storbyer i Norge. Og bor nå i en av de store byene. Og aldri har bodd på landet eller drevet på med sauer så kan jeg vel si at det bildet er direkte feil

Gjest nextlife
Skrevet
Vel siden jeg er født og oppvokst i Kristiansand en av de store byene i Norge og har bodd i 2 andre storbyer i Norge. Og bor nå i en av de store byene. Og aldri har bodd på landet eller drevet på med sauer så kan jeg vel si at det bildet er direkte feil

Er du ikke litt rund og rød i kinnene, og har mørkblondt hår som står til alle kanter? Har et godslig blikk, og ler mye? Går i gummistøvler, treningsjakke, skjorte og slips? Kunne jeg ta så feil? :klø:

Skrevet
Ok. :) Jeg snakket også med en kg-venninne jeg ikke har møtt enda på msn, hun trodde at jeg var indisk-ættet, av en eller annen grunn. :klø: :fnise:

Hm, i hodet mitt er du ikke indisk-ættet. Får heller assosiasjoner til portugisisk eller spansk, men det har nok bare med latin-navnet ditt å gjøre. Uansett er du mørk og mystisk i hodet mitt ;)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)
Er du ikke litt rund og rød i kinnene, og har mørkblondt hår som står til alle kanter? Har et godslig blikk, og ler mye? Går i gummistøvler, treningsjakke, skjorte og slips? Kunne jeg ta så feil? :klø:

nei jeg tynn. blek i huden. Og håret mitt er mørke brunt.

og håret mitt det ligger flatt og står ikke ut. Og jeg ler nesten aldri og smiler svært sjeldent. Og blikket mitt er alltid nøytralt uten at folk kan vite hva jeg føler.

og jeg går aldri i skjorte og slips. Eller gummistøvler eller treningsjakke.

så ja du kan ta så feil.

Endret av Eugene Onegin
Skrevet
Jeg tenker meg til hvordan grukere ser ut. Det stemmer nok helt sikkert ikke. Hvis en bruker skriver en del og har avatar av en person trekker jeg ofte linjer mellom avataren og hvordan jeg ser for meg personen i virkeligheter. Det er som om avataren "er" brukeren.

:sjarmor:

Da er ihvertfall jeg deiligst av alle her! Bitchez!

:Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...