Gå til innhold

Hmmmm

Gjest Tor Egil

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_guri_*
Skrevet

hadde vært greit for meg. sateng er jo et behagelig stoff det og folk liker forskjellige ting.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Junemor_*
Skrevet

Sateng er jo et sexy stoff det! Hadde vel ikke giddet å vaske blusene mine etter hver gang jeg skulle hatt sex med kjæresten da! Men en gang i blandt hadde jeg ikke hatt noe imot at han hadde sendt ladningen over satengblusen, om han hadde lystet på det:) Sprut i vei du!:)

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Ikke noe galt i å like sateng:) Mange som har fetisher for lakk og lær også. Om mannen min hadde ønsket, så hadde jeg ukke nektet han i å sprute over satengblusen min :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Helt greit, men du vasker blusen etterpå.

Skrevet
Du hadde godtatt en sprut over satengtoppen/nattkjolen da? Jeg er litt flau over at jeg liker sateng så godt, så blir glad for sånne svar:) TAKK!

Trenger ikke være flau over noe sånt. Helt greit dette her.

Gjest Gjest_Vårin_*
Skrevet

Ikke no å være flau over i det heletatt:) Jeg liker sateng selv, men ikke helt på samme måte som deg da, men en sedflekk kan man jo altids få vasket bort igjen

Gjest dalieo
Skrevet

Synes også det hadde vært helt greit om kjæresten min tente på det. Rimelig uskyldig:)

Gjest Gjest_Marit_*
Skrevet

En uskyldig fetish dette ja, ingen "dominanse" eller no slikt dett her. Jeg hadde uten problemer latt mannen min sprute på en satengbluse om han hadde ønsket det!:)

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Huldra_*
Skrevet

Sateng og silke tror jeg er en ganske vanlig fetish egentlig? Deilig å ta på synes jeg da:)

Skrevet

Det ville ikke vært noe problem:)

Så lenge han ikke MÅTTE ha det for å tenne, det ville jeg ikke likt..

Skrevet

Ikke sateng på meg, natursilke derimot.................

Skrevet

Du liker sateng, jeg liker strømper.. Vi er normale begge to :)

• 1 år senere...
Skrevet

Kjøpte meg en sort satengbluse idag!!:)

Vil helst bruke den et par ganger før noen hadde sprutet på den, men ellers helt ok!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...