Gjest Tor Egil Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg er en mann på snart 30 år. Jeg bare ELSKER klær av sateng, spesielt bluser:) Når jeg og dama har sex, hender det hun tar på en slik bluse, og da får jeg "sprute" på den:) Flere jenter som hadde "godtatt" det? Er jeg håpløst rar??
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Går utifra at klærne både er vaskbare og kastbare, så meg hadde det ikke gjort noen ting
Gjest Tor Egil Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Blir meget fornøyd om flere svarer på dette innlegget:)
Gjest Pax Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Greit det, hvis han vasker den etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Det hadde sikkert vært ok en gang i blandt det, så sannt det ike måtte være sånn hver gang. Du kan jo kjøpe inn fine bluser til kjæresten din og ha sex uten å ta den av, da blir det litt mer naturlig enn at hun må ta den på seg før dere har sex, jeg liker ikke den form for planlegging. Har hun den allerede på seg faller det bedre på plass. Hun kan jo ta på blusen en kveld dere skal ut etc. så vet dere begge hva som er i vente når dere kommer hjem, bedre vorspill enn det skal man lete lenge etter, for henne å kjenne blikkene dine hele kvelden og vite at hun gjør deg gal
Gjest Tor Egil Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Det hadde sikkert vært ok en gang i blandt det, så sannt det ike måtte være sånn hver gang. Du kan jo kjøpe inn fine bluser til kjæresten din og ha sex uten å ta den av, da blir det litt mer naturlig enn at hun må ta den på seg før dere har sex, jeg liker ikke den form for planlegging. Har hun den allerede på seg faller det bedre på plass. Hun kan jo ta på blusen en kveld dere skal ut etc. så vet dere begge hva som er i vente når dere kommer hjem, bedre vorspill enn det skal man lete lenge etter, for henne å kjenne blikkene dine hele kvelden og vite at hun gjør deg gal ja, det er jo sant som du skriver:) Hun tar den ikke på kun for spruten nei, men har den på mens vi har sex.
Gjest Tor Egil Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Mange av dere jenter som har/bruker satengbluser? Hadde kjæresten din fått låv til å sprute på dem en gang i blandt?
katla Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Ikke rart i det hele tatt. Skulle gjerne hatt en sexy satengtopp/nattkjole :-)
Gjest jente 22 Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Jeg bruker satengbluse noen ganger ja, men egentlig bare når jeg skal pynte meg litt:) Om kjæresten min hadde ønsket å komme på blusen, så helt i orden for meg!
Gjest Tor Egil Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Ikke rart i det hele tatt. Skulle gjerne hatt en sexy satengtopp/nattkjole :-) Du hadde godtatt en sprut over satengtoppen/nattkjolen da? Jeg er litt flau over at jeg liker sateng så godt, så blir glad for sånne svar:) TAKK!
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Om min sambo hadde likt satengbluser skulle han fått sprutet over dem ja, ser ikke no problem i det:) Liker å glede min sambo sexuelt
ÆeStæshk Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 Ja, hvorfor ikke? Blusen går an å vaske den vet du Trenger da vel ikke være flau over å like sateng så godt, det er jo herlig å ha mot kroppen!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Hvorfor ikke? Bare spennende når en gjør saker som ikke er så vanlig
Gjest Tor Egil Skrevet 1. desember 2007 #16 Skrevet 1. desember 2007 Hipp Hipp! Idag fyller jeg 30 år:) Ønsker meg mange Svar på dette innlegget i "gave" fra dere:) På forhond tusen takk :):)
Kosemose Skrevet 1. desember 2007 #17 Skrevet 1. desember 2007 Mulig jeg ikke vet hva sateng er, men jeg innbiller meg at sateng er en måte å veve på, slik at man kan ha bomullssateng, silkesateng, osv? Det jeg vanligvis forbinder med satenbluser eller satengnattkjoler, er sånne i "silklook" i grusomme syntetiske materialer, altså noe jeg helst ikke bruker. Meeen - om jeg vissste at det ga et ekstra kick for ham hadde jeg sikkert brukt det i ny og ne Det er ikke den verste fetishen jeg har hørt om, for å si det sånn...
ashera Skrevet 1. desember 2007 #18 Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hipp Hipp! Idag fyller jeg 30 år:) Ønsker meg mange Svar på dette innlegget i "gave" fra dere:) På forhond tusen takk :):) Sender over noe lettantennelig syntetmateriale, da tenker jeg det kommer til å gnistre og sprake både her og der. Innlegget er endret og tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 2. desember 2007 av Trille
ashera Skrevet 1. desember 2007 #19 Skrevet 1. desember 2007 Ellers, kjære Tor Egil, kan jeg sin at fetisjer som sateng, trange jeans og nylonstrømper er helt normale. Så normale at det ikke er så spennede å høre om det på KG.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #20 Skrevet 3. desember 2007 Helt i orden for meg om jeg hadde fått en sprut over blusen min. Er dette en fetish du har, så er det jo viktig at du får gjøre dette noen ganger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå