Gå til innhold

Kan noen anbefale en god ansiktskrem til meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Mirabell
Skrevet

Hei jenter,

Jeg skal kjøpe en ny go krem i morgen. Er tom! Liker godt Dermalogica, men har ikke tid til å vente på bestilling pr nett.

Har tidligere fått prøve på en som var god for tørr hud, tror den het Nutri...ettellerannet...fra Lancome. Noen som vet hvilken det er?

Andre gode kremer for min alder, - er 33. Også har jeg tørr hud særlig rundt øyebryn og nesevinger. Nokså ille om vinteren.

Bruker ellers Kanebo cream finish, og den gir mye ukt, men er lite pen uten god krem under...

håper noen kan råde meg, da det haster.

takk,jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med decleor. Dvs neroli ansiktsoljen har vært redningen for den tørre huden min. I tillegg bruker jeg hydra floral ansiktskrem.

Skrevet

Jeg bruker Kanebos Sensai Silk serie, i typen Light. Det holder for meg. Jeg har litt tørr blandingshud, og er 30. Denne serien finnes også i Moist, men jeg ville forsøkt meg med Light først. Hvis du har flaks, finner du pakker med reisestørrelser. De varer omtrent lenge nok til at du får testet det noen uker. :)

(Greit tips for mange kremer.)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Kanebo Sensai Silk er ikke noe for tørr hud; jeg ble veldig uttørket selv av Moist, den gav på langt nær nok fett og fuktighet.

Jeg vil anbefale Decleor Nutri-delice krem, med Neroli-oljen under. Hydra Floral er mer beregnet for normale/fuktfattige hudtyper.

Gjest Raptuza
Skrevet

Nutri-Delice ja, men Angelique-olja er berekna på tørr hud. Brukar det sjølv, er 34 og har tørr hud.

Skrevet (endret)

Anbefaler Vichy Nutrilogie 1 eller 2 avhengig av hvor tørr huden din er. Den trekker fort inn i huden og gir masse fukt uten å virke fet. Kjøpes på apotek.

Endret av Labella
Gjest Morgan le Fay
Skrevet
Nutri-Delice ja, men Angelique-olja er berekna på tørr hud. Brukar det sjølv, er 34 og har tørr hud.

For meg er den nevnte kombinasjonen best, og ble anbefalt av hudpleier. På en eller annen måte funker Neroli bedre enn Angelique sammen med denne kremen. Jeg bruker forresten den feteste Nutri-délice-kremen.

Skrevet

:goodbye:

Hey, hør på meg :goodbye:

SPENOL er tingen.

Den er kjempebra! Har du hørt om Spenol eller prøvd den?

Den har alltid bokstavelig talt vært den beste kremen hittil :)

Den er bra for ALT :jepp:

Skrevet
:goodbye:

Hey, hør på meg :goodbye:

SPENOL er tingen.

Den er kjempebra! Har du hørt om Spenol eller prøvd den?

Den har alltid bokstavelig talt vært den beste kremen hittil :)

Den er bra for ALT :jepp:

Du var da litt av en moroklump. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...