Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har linjer på halsen og nesten ned mot brystet sånne dype linjer som er rundt halsen .. Bruker vanlig fuktighetskrem der, og peeler og renser og legger maske der også , renser og peeler iallefall halsen når jeg er i dusjen, litt enklere da, maske legger jeg ned mot halsen. Men finst det noen hals krem mot rynker og linjer? issima substantific neck cream fra Guerlain foreksempel Eller clarins extra firming neck cream Såg også at Guinot , Lancome på hadde på strawberrynet. Men det var bare noen eksempler.. Noen tips, ?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 det beste er å bruke hudpleieprodukter, antirynkekremen til Matis ble kåret til den beste.. de jobber med planteteknologi, og det funker.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 det beste er å bruke hudpleieprodukter, antirynkekremen til Matis ble kåret til den beste.. de jobber med planteteknologi, og det funker. Matis og devleor er så og si det samme bortsett fra lukten. Så de er begge planteteknologi men på forskjellige måter slik som de fleste hudpleieserier faktisk er.... Men for all del Mtis er bra det. Jeg ville nok heller anbefale Exuviance siden de inneholder syrer som øker cellefornyelse.... Utrolig gode produkter. Har selv jobbet lenge med MD men må si at Exuviance slår dem rett ned i støvlene både når det gjelder linjer og pigmentering også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå