*Pepperkake* Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg leter etter et Galleri i Oslo som selger abstrakte bilder. Det skal vistnok være to kunstnere som maler og selger, en mann og en dame. Jeg tenker på bilder som ligner på en del av de man kjøper hos de store møbelforretningene. (olje eller akrylmaling)
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Og du tenker ikke på Marianne Aulie og Vebjørn Sand sine trykk som blir solgt hos Bohus? Oslo har mange gallerier som selger abstrakte bilder. Bare å sjekke f.eks Aftenposten fredag så ser du hva som skjer.
*Pepperkake* Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Nei absolutt ikke sånne typer bilder. Bilder som ikke er bilde av en spesiell ting. Bilder man ikke kan se hva man har malt, og som ved første øyeblikk bare ser ut som om man har klint litt maling utover. Jeg er på utkikk etter et spesielt galleri, derfor nevnte jeg mannen og damen som maler og selger....
Gjest Malegjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Kan det være dette galleriet du tenker på? http://www.gallerimarkveien.com/omoss.php Mye hurtigarbeide der, men noe fint nå og da. Mange liker dem selv om jeg ikke er fan.
*Pepperkake* Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 Kan det være dette galleriet du tenker på? http://www.gallerimarkveien.com/omoss.php Mye hurtigarbeide der, men noe fint nå og da. Mange liker dem selv om jeg ikke er fan. Ja tusen takk!!!
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Syns også bildene til Galleri Markveien er ganske så kjipe... Ser for meg at det står 10 polakker i kjelleren der og maler de samme motivene om og om igjen på akkord...
*Pepperkake* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2007 Kunst er en ting folk er mest uenige om. Kan man ikke bare innse at smaken er som baken og slutte å rakke ned på hva andre liker? Jeg ønsket link til et galleri, jeg skrev ingenting om kunstsmak. Og for hva dere vet så er det ikke sikkert jeg skulle ha gallerinavnet fordi jeg nødvendigvis liker kunsten
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Kunst er en ting folk er mest uenige om. Kan man ikke bare innse at smaken er som baken og slutte å rakke ned på hva andre liker? Nemlig!!
lillesky Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Artig at du fant ut av det galleriet du tenkte på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå