Aurela Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Er det noen som vet om the Body Shop.com sender til Norge? Fant liksom ikke ut av det på nettsidene, og da tviler jeg litt, men det ble så lattelig billig å bestille derifra, sånn sammenlignet med prisene i butikken i Norge..
Nausicaä Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 De gjør nok desverre ikke det. På checkout-siden er det i alle fall ingen steder man kan skrive inn land, så de sender nok bare til forskjellige stater i usa. Du kan være heldig å finne litt body-shop ting på ebay innimellom som ikke har så dyr frakt at det blir lik pris som i norge. Det er nok det eneste jeg vet om.
Aurela Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 De gjør nok desverre ikke det. På checkout-siden er det i alle fall ingen steder man kan skrive inn land, så de sender nok bare til forskjellige stater i usa. Du kan være heldig å finne litt body-shop ting på ebay innimellom som ikke har så dyr frakt at det blir lik pris som i norge. Det er nok det eneste jeg vet om. Jaja, da blir det dyre Body Shop i Norge som jeg trodde da Dumme-dobbelt-så-dyre-Norge
Corrazy Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Ikke meninga å gi falske forhåpninger, men prøv den britiske hjemmesida. Mener å ha hørt noen rykter tidligere om at de sender til Norge.
Aurela Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Ikke meninga å gi falske forhåpninger, men prøv den britiske hjemmesida. Mener å ha hørt noen rykter tidligere om at de sender til Norge. Men de er ikke så latterlige billige Men porto og sånt blir det sikkert det samme som i norge..
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Fikk du bestilt? Sendte de til Norge?
wind-up bird Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 I help-seksjonen står det følgende: Where can you ship orders? At this time, thebodyshop.com can ship orders only to street addresses in the United States (continental US, Alaska, and Hawaii). We're sorry, but we do not ship to PO Boxes, or international addresses, including Canada, APO/FPO addresses, US Protectorates (Guam, Puerto Rico, and US Virgin Islands) at this time.
wind-up bird Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Og på den engelske siden står det At this time, thebodyshop.co.uk can send orders to street addresses in the United Kingdom, Jersey, Guernsey and Isle of Man. We do not deliver to a PO Box address. We do not currently ship to any International address. We do have transactional websites in the United States, Australia, Korea and Japan, you can follow the links at the bottom of this page to the individual country sites.
Gjest Keycha Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Det som ergrer meg mest er at make up store ikke har nettside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå