Amanlis Skrevet 28. november 2007 #1 Del Skrevet 28. november 2007 Vi skal ha hemmelig julevenn på jobb. Har dere noen tips til hva jeg kan finne på til min julevenn? Jeg har kjøpt et par søte nisser. I tillegg tenkte jeg i pakke inn ei flaske vin, men jeg vil gjerne bidra med noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 28. november 2007 #2 Del Skrevet 28. november 2007 Har dere noen øvre/nedreprisgrupper å forholde dere til da? Tenkte det er kjekt å vite hvis man skal komme med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 28. november 2007 Nei, det er ingen nedre/øvre grenser i fht pris, men innenfor rimelighetens grenser da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 28. november 2007 #4 Del Skrevet 28. november 2007 Daglige koselige beskjeder i hylla til vedkommende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 28. november 2007 #5 Del Skrevet 28. november 2007 Daglige koselige beskjeder i hylla til vedkommende Så kan du også legge ved litt av julebaksten.. Eks. en lapp + pepperkake, eller en karamell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 29. november 2007 #6 Del Skrevet 29. november 2007 Vi hadde sånn på jobben, det var kjempepopulært! Men vi skulle tulle med hverandre også da... Så vi fylte lommene på jakkene med ris (ukokt så klart) vi knyttet sammen skolisser, "gjemte" matpakka og så videre... Min hemmelige venn sendte meg brev hjem med en hyggelig hilsen, jeg fikk små sjokoladenisser, ett, to, tre og fire telys i forbindelse med advent, pepperkaker, det var innmari moro........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 4. desember 2007 Takker for tips. Kom gjerne med fler forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 4. desember 2007 #8 Del Skrevet 4. desember 2007 Takker for tips. Kom gjerne med fler forslag. er det cd-spiller på kontoret til personen, evt. data? Skru på julemusikk (brent cd) når personen er borte, allier deg med en annen.. Og legg igjen et kort..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. desember 2007 #9 Del Skrevet 5. desember 2007 Julemarsipan? Jeg ville bygd opp julesteming for denne personen og gitt juleting/godis/kort etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå