Aurela Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei! Har hørt at det er noen smykker som gir en del av kjøpssummen til veldedighet. Tror Pilgrim og Arts of Crafts har hatt.. Er det noen som vet hvor mye de ca koster og evt ser ut.. Vurerer dette til gaver til jul Noen tips og linker?
trulta_ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg har pilgrim sitt, en jordklode, du støtter da leger uten grenser, det ligger en lapp inni. Når du kjøper det smykket, får X antall malaria vaksinen. Husker ikke eksagt hva som sto inni. Men kan finne det ut i morgen. Mener det kostet rundt 250,-
Ambivalent Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 ^Er det dette? Det var iallefall veldig fint, iallefall når man tenker på tanken bak. Vurderer å kjøpe det selv. Veldig fin julegave også.
trulta_ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 ^Er det dette? Det var iallefall veldig fint, iallefall når man tenker på tanken bak. Vurderer å kjøpe det selv. Veldig fin julegave også. Ja, det er den! En liten ulempe, og det er at den er litt tung (vertfall for meg), og da holder jeg på å fikler med smykket hele tiden..
trulta_ Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 - Ladli -. Flott tiltak, noen som vet om dette har kommet til butikken nå? Jeg var innom A&C på mandag, tror ikke de hadde fått det inn da, men jeg såg ikke etter.
Gjest Advena Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Flott tiltak, noen som vet om dette har kommet til butikken nå? Jeg var innom A&C på mandag, tror ikke de hadde fått det inn da, men jeg såg ikke etter. Da jeg var innom A&C for ca. 2 uker siden, hadde de en plakat ang. Ladli i butikken, og selve smykket med 2 ulike lengder.
trulta_ Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Det er en liten butikk her da. Så er ikke sikkert de får det inn!
trulta_ Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Dette står i smykket fra Pilgrim: Thank you! Your purchase of this jewellery will enable MSF to cure 27 people of malaria.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Du finner masse smykker og støtter samtidig en god sak på The Hunger Site store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå