Gjest Gjest_Astrid_* Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har fått stearin på kjolen min. Hvordan fjerne stearin? Er det mulig å få det bort? Kjolen er i lyseblå satin. Forslag? *desperat*
Gjest rikkerikke Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg mener å ha lest at det er lurt å putte plagget i fryseren, så skrape bort stearinen. Etterpå bruker du tørkepapir under og over flekken og stryker over med strykejern før du vasker til slutt. Har ikke forsøkt det selv, og skal inrømme at jeg er litt usikker på hvor jeg har det fra, men kanskje verd et forsøk om ikke noen andre har noe bedre?
Aurela Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Nederst på denne siden: http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?...:0:6572:1:::0:0 Lykke til
Gjest Vaskedama Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Fikk stearin på buksa mi en gang, da la jeg avispapir oppå stearinflekkene og brukte strykejernet over. Funka fett! Hvordan det blir med kjolen din i det stoffet er jeg litt usikker på..
Gjest Gjest_Astrid_* Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Fikk stearin på buksa mi en gang, da la jeg avispapir oppå stearinflekkene og brukte strykejernet over. Funka fett! Hvordan det blir med kjolen din i det stoffet er jeg litt usikker på.. Er redd det er vanskelig å få sateng til å bli helt bra jeg oxo. Noen som har prøvd å få bort flekker fra sateng eller lignende? *HJELP*
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Bruker "vaskedama" sitt triks på ALLE typer tekstiler,og det funker som bare det!! Ikke en flekk igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå