Gjest Dilerium Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg fatter ikke hva han holder på med.. altså har holdt på å flørtet med en mann rimelig lenge nå.. og vi har begge sagt til hvernadre at vi er betatt. vi har ikke hatt sex ennå. men plutselig har han begynt å oppføre seg merkelig, svarer ikke på meldinger og finner på dumme unnskyldninger for ikke å ta telefonen. Jeg kan ikke skjønne at jeg har gjort noe som helst galt, men plutselig en dag var han sånn.. jeg tenkte, hvis han bare hadde vært ute etter en ting, så hadde hen vel ikke brutt kontakten før han i det hele tatt har fått den tingen? han må jo bare ha ombestemt seg da.. men da kunne han jo tatt det som en voksen.. jeg har bedt han være ærlig, og da får jeg bare tilbake at han er ærlig og at jeg alltid er så negativ.. kan ikke begripe dette jeg.. har kommet fram til at jeg bare må gi han opp, men har jo fortsatt lyst til å vite hva problemet egentlig er! bah.. måtte bare få ut litt frustrasjon, sorry jenter
Gjest Gjest gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg fatter ikke hva han holder på med.. altså har holdt på å flørtet med en mann rimelig lenge nå.. og vi har begge sagt til hvernadre at vi er betatt. vi har ikke hatt sex ennå. men plutselig har han begynt å oppføre seg merkelig, svarer ikke på meldinger og finner på dumme unnskyldninger for ikke å ta telefonen. Jeg kan ikke skjønne at jeg har gjort noe som helst galt, men plutselig en dag var han sånn.. jeg tenkte, hvis han bare hadde vært ute etter en ting, så hadde hen vel ikke brutt kontakten før han i det hele tatt har fått den tingen? han må jo bare ha ombestemt seg da.. men da kunne han jo tatt det som en voksen.. jeg har bedt han være ærlig, og da får jeg bare tilbake at han er ærlig og at jeg alltid er så negativ.. kan ikke begripe dette jeg.. har kommet fram til at jeg bare må gi han opp, men har jo fortsatt lyst til å vite hva problemet egentlig er! bah.. måtte bare få ut litt frustrasjon, sorry jenter alle menn er jo sånn har noen virkelig møtt noen som ikke plutselig blir anneldes og fjern?? alle jeg møter har plutselig en dag endret sine følelser out of the blue ,hver gang jeg har likt noen er jeg stabil og liker de fra hjerterota men blir jo samme hver gang at de plutselig skygger banen.-er tydeligvis fler som møter på disse.. og tror du i likhet med meg ikek gjør noe galt. ene dagen er de gla i deg neste er de ikke.sykt!!
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 hvorfor er det barnslig å bryte kontakten og komme seg videre? det er få gutter som er interessert i å ha jentevenner de har vært litt på dealern med. Spesielt hvis hun ikke er veldig fin.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 hvorfor er det barnslig å bryte kontakten og komme seg videre? det er få gutter som er interessert i å ha jentevenner de har vært litt på dealern med. Spesielt hvis hun ikke er veldig fin. og du er 10 år ? det er stygt pga man kan sette seg ned med jenta si hva grunn er til de ikke vil mer .ikke liste seg unna med la være ta tlf.el svare folkeskikk
caso Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 (endret) Du har da fått et fullgodt svar av mannen du, det er ikke så mye å begripe.. "For negativ" Om du selv syns du ikke er det, er jo ganske så likegyldig så lenge han syns du er det. That's it, dessverre. Ville ikke analysert det så mye mer, ettersom det sikkert bare kommer enda mer oppgulp. Hva er det å tjene på dèt. Ser ikke hva som er så fjortis med det heller jeg, men.. Endret 28. november 2007 av caso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå