Gå til innhold

Slutte på pillen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anette_*
Skrevet

Jeg har brukt yasmin (28 tabl.) i ca 4 år, mer eller mindre sammenhengende. Hvis jeg slutter etter fullført brett, når kan jeg da bli gravid?

For ordens skyld kan jeg meddele at jeg ikke har planer om å prøve, er mest nysgjerrig.. I tillegg røyker jeg (noe jeg slutter med det sekundet vi har bestemt oss for å prøve), jeg drikker alkohol ca 1-2 ganger i mnd, og har normal vekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig å bli gravid bare du glemmer en pille, og du kan bli gravid med en gang du slutter. Men hvor lang tid det tar, er jo umulig å si...

Skrevet

Det er veldig individelt. Noen blir gravide med en gang, for andre kan det gå flere måneder før de blir gravide.

Skrevet

Det er nok veldig individuelt, slik de andre sier. Vet om en som gikk 12 år på pillen og ble gravid nesten rett etter hun sluttet, for andre tar det litt tid å komme inn i regelmessig syklus... så det er vanskelig å si...

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

hei!

Min erfaring var at jeg ble gravid rett etter pilleslutt, uten å få mensen igjen. en mnd etter pilleslutt var jeg gravid, så her kom syklusen fortere enn planlagt! :) Jeg hadde da gått på yasmin i over 6 år..

Skrevet

Jeg gikk på Trionetta. Slutta i april på pillen og i juli var jeg gravid. Har venninner som måtte prøve mange ganger før spiren satt. Veldig forskjellig fra kvinne til kvinne vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...