Gå til innhold

Til Bergensere;

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann,

Dette spm er mer rettet til alle som bor i Bergen, og antakligvis rundt om i Åsane en plass. Hvor er Åsane Legesenter?

Jeg har byttet til lege til ei der, men vet ikke hvor det er(flyttet hit i høst :fnise: ). Noen har nevnt at det ligger bak åsane senter.. :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann,

Dette spm er mer rettet til alle som bor i Bergen, og antakligvis rundt om i Åsane en plass. Hvor er Åsane Legesenter?

Jeg har byttet til lege til ei der, men vet ikke hvor det er(flyttet hit i høst :fnise: ). Noen har nevnt at det ligger bak åsane senter.. :-S

Er ikke det i Åsane Senter da? Det trodde jeg ...

Skrevet

Jeg vet ikke rett og slett, så et skilt igår, når jeg gikk til apoteket, hvor det stod åsane legesenter, men når jeg spurte hun jeg var med så var hun ikke sikker.. haha! Er det på senteret altså? Da er det litt lettere å finne.. :P

Gjest Blondie65
Skrevet

I følge "Gule sider" er det på Åsane senter ja.

Skrevet

Det er på senteret ja. Mener at det er inn ved legevakten (altså i enden av senteret, der ved kirken - ikke ved terminalen. Gå til enden der og så går du opp til venstre og rundt. Inngangen er like rundt hjørnet, på baksiden av senteret)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det Åsane Legekontor du mener? Det lå på senteret før, der hvor Titta beskriver, men er flyttet til Myrdalsvegen.

Du går fra senteret, forbi ikea og inn til veien til venstre - ikke der hvor du går inn til Vestlandshallen, men veien etter den. Der hvor det er bygget massevis av nye hus de siste årene. Tipper det tar deg ca 10 minutter å gå fra senteret til legekontoret.

Kart.

Skrevet
Er det Åsane Legekontor du mener? Det lå på senteret før, der hvor Titta beskriver, men er flyttet til Myrdalsvegen.

Du går fra senteret, forbi ikea og inn til veien til venstre - ikke der hvor du går inn til Vestlandshallen, men veien etter den. Der hvor det er bygget massevis av nye hus de siste årene. Tipper det tar deg ca 10 minutter å gå fra senteret til legekontoret.

Kart.

Blir forvirret når folk sier forskjellige ting, men får ta meg en tur en dag..så får jeg gå der hvor du sier :jepp:

Gjest Blondie65
Skrevet
Blir forvirret når folk sier forskjellige ting, men får ta meg en tur en dag..så får jeg gå der hvor du sier :jepp:

Det stemmer nok dette. Altså Myrdalsvegen. Dessverre har det blitt helt UT å oppdatere telefonkatalogen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...