Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Fikk anbefalt av min hudpleier å bruker toner for å hindre porer, og deretter hudorm o.l. Jeg har kombinasjonshud, dvs at jeg har veldig tørr hud i pannen og nesevingene, men kan være kvisete på hake og kinn. Er vanskelig å finne en toner som både tilfører nok fukt, samtidig som den ikke er fet, og som i tillegg trekker inn porene. Hvilke toner bruker dere?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 samme problem har jeg.. venter i spenning på svar. mener og tro dr Hauschka har en fin toner.
Rexina Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hva med Clinique Mild Clearifying Lotion? Den funker veldig fint. Er uten parfyme og alkohol, men salisylsyre, som trekker porene sammen:)
Gjest TS Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hva med Clinique Mild Clearifying Lotion? Den funker veldig fint. Er uten parfyme og alkohol, men salisylsyre, som trekker porene sammen:) Jeg har kremer og "vaskemiddel" som hudpleier anbefalte, men ikke toner.. Men tusen takk for tips likevel!
Nausicaä Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Er det denne du snakker om Rexina? Jeg har nemlig samme problem jeg også. *ønske seg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå