Gå til innhold

Regelmessig mens etter p piller

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sally_*
Skrevet

Jeg har alltid hatt uregel messig mensturasjons syklus. Noen ganger hadde jeg mensen 1 gang i mnd andre ganger kunne det gå noen mnd mellom hver gang. Nå har jeg gått på p piller i 3 år. Får mensen( en blødning) på samme dag hver( mnd. Ja vet at dette ikke er mens). Nå har jeg og sammboeren min begynt og tenke på barn. Redd jeg ikke kan bli så lett gravid pga uregel messig mens. Har hørt at noen har hatt liknende problem og at når de sluttet på oillen så fikk de regel messig mensturasjon. "At p pillene lærte korppen et mønster" Noen erfaringer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på Yasmin i nesten 6 år. Fikk syklus var på 74 dager, andre syklus var på 34 dager, så jeg har ikke akkurat merket noe til mønsteret jeg hadde da jeg gikk på pillene.

Men det hadde jo vært veldig praktisk dersom det var slik at kroppen hadde fortsatt med et slikt mønster etter pilleslutt.

Jeg hadde også uregelmessige menstruasjoner før jeg begynte på piller.

Gjest Gjest_sally_*
Skrevet

hmmm. Får bare slutte og se hva som skjer da.... i tilfelle det tar litt tid. Vi er jo klare.

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

jeg hadde uregel messig mesturasjon, har gått på p piller i 4 år. Da jeg sluttet gikk det litt tid før jeg fikk første men. Ca 2 mnd. etter det har jeg hatt regelmessig mens i ca 1 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...