Gå til innhold

"Krøniken" på DVD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sett hele sesong 1 av den danske serien "Krøniken", men det ser ut som om det blir vanskelig å se fortsettelsen! Finner bare enkelte DVDer med noen få episoder til salgs på diverse nettbutikker.

Noen som vet om et lurt sted hvor jeg kan få hele sesong 2 (evt. 3 og 4) til en grei pris? Helst boks med alle episodene i hver sesong sammen.

Vet at Yvonne vet nesten alt om film og DVD - kanskje du kan hjelpe? :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget godt spørsmål. for jeg ser etter dem selv faktisk. Som deg har jeg sesong 1 og skulle gjerne hatt fortsettelsen på dvd. Har søkt litt rundt og de har episoder gitt ut på CDON.com. Har søkt litt rundt, også i danske nettbutikker - og det virker som om de bare har gitt ut Krøniken etter episoder og ikke sesonger. Sier i fra hvis jeg finner noe som kunne være til hjelp. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Kjedelige greier! Gi en lyd hvis det dukker opp noe, takk for hjelpen så langt i allefall:)

Skrevet

Det skal jeg gjøre. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

• 3 måneder senere...
Gjest Wildcat
Skrevet (endret)

Litt gammel tråd, men det kan jo hende at dere fortsatt leter... ;)

I høst kjøpte jeg episode 11-22 (hadde boks med 1-10 fra før av) på www.gucca.dk. Epsiode 16-22 kjøpte jeg i boks, mens 11-15 som tre enkel-DVD'er (11&12, 13&14, 15). 11-15 kommer også i boks, men det er billigere å kjøpe enkel-DVD'er. Kun dansk (evt engelsk) teksting, men det går fint :)

Digger den serien!

EDIT: Ser forøvrig at nå er hele Krøniken kommet i en boks, til en hyggelig pris til og med :)

Endret av Wildcat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...