Gå til innhold

Julebordantrekk

Anbefalte innlegg

Gjest Jannike - hgsd
Skrevet

Har kjøpt meg en flott knesid kjole til julebordet, men er usikker på hva jeg skal ha under. Blir det for frekt med strømper/stayups eller bør jeg ha strømpebukse?

Hva bruker dere andre på julebordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge strømpene går et stykke overfor kjolekanten så det ikke blir gap mellom strømpen og kjolen synes jeg det går helt greit. Liker best strømpebukse selv, men ikke fordi det blir frekt med strømper..

Skrevet
Har kjøpt meg en flott knesid kjole til julebordet, men er usikker på hva jeg skal ha under. Blir det for frekt med strømper/stayups eller bør jeg ha strømpebukse?

Hva bruker dere andre på julebordet?

Hvorfor skal det være frekt med strømper/stayups dersom det ikke syntes at det er strøpmer/stayups? Det vil jo bare se ut som strømper :klø: Nå har ikke jeg sett kjolen, men tror jeg hadde brukt stayups, da de går til låret og det ikke er sjans for at de syntes, men du har jo sett kjolen og vet om det heller passer med strømper..

Skrevet

Prøvesitt kjolen. Hvis den ikke sklir opp slik at toppen av strømpene synes (dvs huden, nesten), så går det fint med stayups. Hvis det synes når du sitter i en vanlig stol, så bør du heller la være.

Bruker strømpebukser og stayups om hverandre. Men hvis det er kort skjørt eller kjole, så blir det som regel strømpebukser.

Gjest Jannike - hgsd
Skrevet

Takk for svar. Liker jo best å bruke strømper, så det blir nok det. Kjøpte meg en stilig hofteholder i dag, så nå står det egentlig mellom stayupsen eller strømper med holder. Kjolen er litt tynn i stoffet, så jeg er litt redd for at hempene skal vise. Satser på å stil fremfor komfort i år...

Skrevet

Prøver meg under denne linken her jeg..

Jeg skal ha sort knelang kjole til julebordet, dress code er Mørk Dress.

Kan jeg ha sorte ankelstøvletter til?? De er elegante og med ett bånd av silke øverst på skoen.

Jeg har lilla silkebånd rundt livet.

Gjest Gjest_Stocking lover_*
Skrevet
Takk for svar. Liker jo best å bruke strømper, så det blir nok det. Kjøpte meg en stilig hofteholder i dag, så nå står det egentlig mellom stayupsen eller strømper med holder. Kjolen er litt tynn i stoffet, så jeg er litt redd for at hempene skal vise. Satser på å stil fremfor komfort i år...

Bruk strømper. Om du lar strømpekanten eller stroppen komme :rødme: til syne kommer jo an på hvor lange strømpene er og hvor kort skjørtet eller kjolen er. Som mann synes jeg definitivt strømper er penest (og mest sexy). Jeg synes egentlig lange strømper er flottest slik at mellomrommet mellom trusekant og strømpekant blir lite, men hvor mye du vil la komme til syne blir jo et spørsmål om du ønsker å signalisere en invitt!

Uansett - ta på deg strømper og ha et fint julebord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...