stinina Skrevet 14. april 2003 #1 Skrevet 14. april 2003 Lar dere mannen få ta ansvar for å ordne brudebuketten?
Augustbrud02 Skrevet 15. april 2003 #2 Skrevet 15. april 2003 Dette vet jeg det finnes flere tråden om tidligere, så jeg tror du kan finne mye informasjon ved å gjøre et lite søk. For min del bestemte jeg og mannen min buketten sammen (men jeg bestemte vel egentlig). Jeg visste veldig godt hva jeg skulle ha og ikke minst ikke skulle ha, så mannen min var glad han slapp det ansvaret alene. Men vi dro altså sammen til butikken og plukket ut buketten.
Tvilling76 Skrevet 15. april 2003 #3 Skrevet 15. april 2003 Lar dere mannen få ta ansvar for å ordne brudebuketten? Helt klart! Han er flink med farger, og har flere ganger overrasket meg med nydelige og spennende buketter. Veldig spent på hva han ordner nå...
Salamandra Skrevet 15. april 2003 #4 Skrevet 15. april 2003 Niks.. jeg har ganske klare formeninger om hvordan den skal se ut, så den har jeg bestilt selv. Han har ingen aning om hvordan den ser ut en gang..
Furstina Skrevet 15. april 2003 #5 Skrevet 15. april 2003 Visst var det det! Precis som Tvilling76 man är min man flink med färger. Han vet också vad jag tycker om. Det blev en mycket vacker liten bukett med gula rosor och små orange gerbera. Vi hade tittat på en del buketter tillsammans på nätet innan, pratat om storlek, fasong och färger.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #6 Skrevet 15. april 2003 Vell, min forlovede skal ordne med brudebuketten, jeg får ikke se den før dagen er der Jeg har gitt noen hint om hva jeg liker, og at fargene bør passe sammen med de fargene vi har på resten, men mannen er fargeblind Bryllupsbildene skal være i svart/hvitt så da gjelder det bare at buketten har en fin utforming :blunke: Så jeg er spent, men tror det går bra og at han har hørt litt på meg, jeg synes det er søtt at han ville ordne dette, og jeg visste ikke før HAN sa det at dette er en gammel tradisjon. Dessuten er han en MANN og liker ikke så mye dill og dall og overlater som regel slike ting til meg, derfor er dette en ekstra oppmerksomhet fra han. snartgift 28.06.03
Gjest Tex Skrevet 15. april 2003 #7 Skrevet 15. april 2003 Hadde tenkt å overlate det helt til mannen men da jeg valgte kjole så jeg at jeg ikke kunne ha hva som helst. Gikk derfor igjennom det jeg fant av bilder på nett, printet ut en jeg fant som passer og sa " det må være noe sånt" Så gjenstår det å se...
Lilly16 Skrevet 15. april 2003 #8 Skrevet 15. april 2003 Min mann får ikke velge buketten. Jeg vet nemlig hvordan min bukett (nesten) skal se ut, og da mener han det bare blir helt feil at han skal velge, og at jeg mulig kan bli skuffet hvis den ikke blir som jeg hadde tenkt. Så den tradisjonen holder vi ikke på.
meta Skrevet 15. april 2003 #9 Skrevet 15. april 2003 Vi valgte buketten sammen. Da blir vi begge fornøyde. Han gikk bare en rask tur ut av blomsterbutikken mens jeg fortalte om kjolen. Mannen min er fargeblind og sliter litt med fargesammensetninger. Hvitt og lilla er fargetemaet vårt og jeg har lilla i sløret. Litt dumt om han da kommer med oransje blomster...
Litago Skrevet 15. april 2003 #10 Skrevet 15. april 2003 Ferdinand valgte buketten på den måten at vi avtalte i hvilken butikk han skulle kjøpe den. Deretter stakk jeg innom og fortalte de om farger og stilen jeg hadde tenkt meg. Buketten ble veldig fin den!
Amalie Skrevet 16. april 2003 #11 Skrevet 16. april 2003 Mannen min ordnet med brudebuketten helt selv, og han fikk så mye ros og skryt for den at han i ettertid har fått kjempegod selvtillitt når det gjelder å gi meg gaver (blomster, smykker og klær) -så det var en positiv og uventet effekt kan man si Noe å ha i bakhodet, kanskje? Vi snakket om valget av blomsterdekoratør sammen, og valgte faktisk blomster-Finn, han var ikke spesielt dyr, men veldig flink! (og har bla.a. en blomsterbutikk ved Majorstua-krysset).
Liz Skrevet 16. april 2003 #12 Skrevet 16. april 2003 Nei, absolutt ikke. Med min kommende manns deltagelse til nå i bryllupsplanleggingen, hadde det vel endt opp med at jeg måtte plukke noen løvetann i grøfta utenfor kirka før jeg skulle gå inn.........
Kaktus Skrevet 16. april 2003 #13 Skrevet 16. april 2003 Jeg velger buketten selv - delvis fordi jeg ikke har vært klar over denne skikken, og delvis fordi brudgommen ikke følte seg kallet til oppgaven da jeg nevnte det for ham... Men hans deltakelse i de siste forberedelsene stiger for hver dag som går nå de siste ukene, så jeg er veldig fornøyd! :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. april 2003 #14 Skrevet 16. april 2003 Min tilkommende skal ordne med bukett til meg, stoler fullt og helt på hans smak og han vet også hva jeg liker. Minnie
14062003 Skrevet 20. april 2003 #15 Skrevet 20. april 2003 Etter å ha tenkt meg om, har jeg trukket tilbake alle forslagene jeg hadde til min kjære på pene buketter. Han fikk med seg bilde av kjolen - i limt konvolutt til blomsterforretningen og resten er opp til ham. Stakkaren må jo få litt ansvar.
RoadQueen Skrevet 21. april 2003 #16 Skrevet 21. april 2003 Jepp - min tilkommende har ansvaret for brudebuketten. Ser ikke noe problem med det jeg.
Felix Skrevet 21. april 2003 #17 Skrevet 21. april 2003 som jeg ikke får se før jeg skal inn i kirken. Han har god smak og kjøper ofte blomster til meg. Så jeg er ikke engstelig. Men han er kjempenervøs. Og livredd for at en mislykket bukett kan ødelegge dagen. Men det kan det jo ikke.. ;-) Klem fra Felix :D
'Lilly' Skrevet 21. april 2003 #18 Skrevet 21. april 2003 Vi har valgt bukett sammen vi!! Det var det som føltes mest naturlig for oss. Denne buketten passer godt med det både jeg og han skal gå med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå