Gjest bare undrer litt Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei, bare lurer litt her.. Hvilke av disse vil kunne passe best sammen, iht stjernetegn? Vekt vs kreps Vekt vs skytten
Gjest Gjest_Annie_* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 http://www.astrolog.no/abonnement/tema%20desember.htm
Gjest StockDama Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg håper virkelig dette ikke er ment som at du skal velge mellom to personer og du går etter stjernetegn?
Gjest Qha Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Du får lese litt her da. http://www.sol.no/horoskop/astroskole/46.html http://www.sol.no/horoskop/astroskole/47.html
Amalie_85 Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Dette er noen kombinasjoner der det kan dukke opp konflikter, men forholdet kan allikevel fungere veldig bra bare utfordringene blir vektlagt. - Når forholdet består av ett vanntegn og et ildtegn. http://www.astrolog.no/abonnement/tema%20desember.htm Kanskje jeg må gjøre det slutt med sambo da Jeg er ild og han er vann!
lolita90 Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 jeg er luft og kjæresten min er vann... hehe
hjertesukka Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Med litt glimt i øyet, så vil jeg påstå at Vekt og Skytte passer best, iogmed at jeg selv er Skytte og min nye kjæreste er Vekt, og vi passer hvertfall utrolig godt sammen. Men jeg visste ikke at han var Vekt før vi hadde vært sammen en stund, så jeg gikk ikke bevisst etter det.- Men det er noe med at jeg må ha en mann som kan leve med Ilden min - pluss mange andre astrologiske ting som stemmer her. For mye å gå inn på her og nå. Pass på her, har venninner som har gått "fem på" ved å kun gå etter stjernetegn. Lytt heller til magefølelsen!
Gjest ts Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Takk for svar. Skal ikke gå etter dette altså, bare synes det er spennende og artig. Overraskende mye som faktisk stemmer, hehe:D
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Jeg har dårlig erfaring med en mannlig Skytte. Utro og farer med løgner. Lite empati, egoistisk og voldelig. Jeg ville gått for en kreps. Alle skytter er ikke like da
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Jeg lurer på om en vekt og en tyr vil passe sammen, noen som vet?
Hu i Svingen Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Pass på her, har venninner som har gått "fem på" ved å kun gå etter stjernetegn.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Jeg går ikke etter stjernetegn bevisst, men det hadde vært gøy å vite alikevel om vekt og tyr passer sammen. Og eventuelt hvorfor/ikke.
Gjest Qha Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Jeg lurer på om en vekt og en tyr vil passe sammen, noen som vet? Du får lese litt her du også da vettu http://www.sol.no/horoskop/astroskole/46.html
caso Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Stjernetegn ...... Jeg syns det er flaut på andres vegne at noen bruker det til noe anna enn opptenningspapir. 2
Gjest Ønderkåver Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Jeg har dårlig erfaring med en mannlig Skytte. Utro og farer med løgner. Lite empati, egoistisk og voldelig. Jeg ville gått for en kreps. *** Vel, jeg har en eks med *alle* de egenskapene, og han var faktisk kreps, avslutta forholdet med drapstrusler og en tur på legevakta:(
Tabris Skrevet 29. november 2007 #16 Skrevet 29. november 2007 (endret) Stjernetegn ...... Jeg syns det er flaut på andres vegne at noen bruker det til noe anna enn opptenningspapir. Jeg antar det betyr at det er fritt frem for meg å gå inn i en sminke tråd og skrive: "Jeg synes det er flaut på andres vegne at de bruker så mye tid og penger på å male seg i ansiktet " Ellers passer vel som regel tegn av samme element godt sammen, i tillegg til at det er et stort utviklingspotensiale (men og potensiale for problemer ) med det motsatte tegnet. Det blir da: Vær-Vekt Tyr-Skorpion Tvilling-Skytte Kreps-Steinbukk Løve-Vannmann Jomfru-Fisk Så har vi de av samme element: Ild: Vær, Løve, Skytte Luft: Tvilling, Vekt, Vannmann Vann: Kreps, Skorpion, Fisk Jord: Tyr, Jomfru, Steinbukk (Hvis jeg husker riktig, det begynner å bli noen år siden jeg drev på med dette nå ) Endret 29. november 2007 av Tabris
la Flaca Skrevet 29. november 2007 #17 Skrevet 29. november 2007 Selv om jeg ikke skjønner logikken i det med stjernetegn, så syns jeg det er litt fasinerende. Da jeg gikk skole møtte jeg ei som kunne alt der der ut og inn og var veldig engasjert. Hun måtte selvfølgelig grave i forholdene mine, og ved nærmere ettertanke viste det seg at samtlige 5 forholden/ romanser/forelskelser jeg har hatt har vært med en vær. Ikke et eneste innslag av noe annet. Selv er jeg fisk. Forøvrig fikk jeg beskjed om at jeg kom til å ha større hell med en skorpion, så nå er jeg gift med en sånn en.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #18 Skrevet 29. november 2007 Det er bedre å spå i kaffegrut, mye sikrere diagnose enn disse planetene.
Gjest Heloise Skrevet 29. november 2007 #19 Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei, bare lurer litt her.. Hvilke av disse vil kunne passe best sammen, iht stjernetegn? Vekt vs kreps Vekt vs skytten Vekt og Skytte. uten tvil. Vekten kan bli for "flagrende" for en følsom kreps, da vektene liker å være mer "fri" enn krepsene (Ja dette er veldig generelt sett. Alle er under påvirkning av mange tegn og planeter, så kanskje i dette tilfeller er vekten mer hjemmekjær enn krepsen, thou I doubt that ) Endret 29. november 2007 av Heloise
Tabris Skrevet 29. november 2007 #20 Skrevet 29. november 2007 Man kan si hvilke tegn som passer sammen, sånn rent generelt. Men det er jo ingen mennesker som er ren Vekt, Vær osv. For å se hva som sammenfaller og hva som kan utfodre mellom to mennesker, så må man sette opp fødselshoroskopet til dem begge og sammenligne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå