Gjest discodronninga Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har akkuratt kommet hjem fra ferie, og da jeg satt på flyet å mimret (liten ferieforelskelse...) så hadde jeg den sangen i hodet om og om igjen. Og den tok meg rett tilbake der... Problemet er bare at np har jeg glemt den, og jeg vrir og vrenger hodet, men kommer ikke på det. Det er en disco/dance/trance lån, hvor det er noe om leaving og hate for leaving me her eller noe sånt noe. Vet det høres utrolig vanskelig, men jeg hører aldri på sånn musikk, derfor kan jeg ikke hjelpe til mer, skal komme med mer om det dukker opp...
Gjest diskodronninga Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 da har jeg kommet på litt mer... det er litt sånn aaahahaa aaha why you wanna goo away from me?? eller noe sånt..
wind-up bird Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 litt far shot, men søkte litt på google og fant ikke så veldig mye, men kan det være someone av asombria? trykk på listen ved someone (sang nr 10) på denne siden: http://www.asombria.com/discography.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå