Silje79 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 (endret) Har funnet meg en nydelig cape som jeg tenker å bruke fra frisøren og til kirken, og mellom kirke - fotograf- festlokalet Jeg fryser ALLTID og i begynnelsen på april, er det jo ikke akkurat sydentemp i Bergen. cape bak Den er ganske lang, og lengre enn kjolen min, men synes det ble enda flottere, da virker sleppet lengre.. Det er perler rundt hele halsen. Her Et bilde til.. Det er dårlige bilder for de er tatt med mobilen. Perlene rundt halsen har jeg begynt å ta av. De er ikke helt lik som kjolen min, men jeg har ekstra perler lik kjolen min , som jeg selv skal sy på... Endret 28. november 2007 av Silje79
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Enig, det blir veldig flott! Er det delt bak? Spesiellt! Og kjempesmart at du har perler å sy på. Var det vanskelig å finne?
Silje79 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Enig, det blir veldig flott! Er det delt bak? Spesiellt! Og kjempesmart at du har perler å sy på. Var det vanskelig å finne? Ja den er delt bak, men det skal jeg sy sammen. For å være helt ærøig, så fant jeg den på loftet i den bhg jeg jobber...hihi Jobben min er nærmeste nabo til Belle Amie i Bergen, og derfra har vi fått mye utgåtte kjoler som ungene kan leke med. FLAKS!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå