Gå til innhold

Brudekjole


stinina

Anbefalte innlegg

:D Jeg er veldig fersk innen bryllupsplanlegging :D

Men det er veldig spennende og gøy.

Er litt nysgjerrig på om hvor lang tid i forveien kjøpte du kjole? Gjør man kjolen helt ferdig da,hvis man skal leie og sy den om?

Jeg tenker litt rundt det om jeg finner drømme kjolen nå. Om den da sitter like fin om et år :-?

Må jo så klar passe på vekten dette året,men.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg plukket ut kjolen min (som jeg leide) i februar, mens vi giftet oss i august. Det blir 6 mnd før bryllupet. Siden jeg leide kjolen hadde jeg ikke tilpasning på den før 2 uker før bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kjole - bestilte den i november og gifter meg nå i mai. Kjolen ble tilpasset i slutten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe kjole anbefaler de fleste brudebutikker at du bestiller den senest tre måneder før bryllupet. I de brudesalongene jeg var i, bestilte de kjolene fra utlandet der de blir sydd og sendt til Norge. Derfor tar det så lang tid. Når kjolen kommer fram, vil de sy den inn/ut slik at den passer perfekt til deg. De syr den til kort tid (ca en uke) før bryllupet.

Med mindre du finner en kjole som du er 110 prosent sikker på at du vil ha ville jeg ha anbefalt deg å vente litt med å bestille kjole. Det er lenge til sommeren 2004 - det kommer nye kolleksjoner fra alle kjoledesignerne og mye fint å velge i.

Lykke til med bryllup og kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg mai 2004 og kjøpte kjole på lørdag. Men jeg er hundreogfemti prosent sikker på at dette er kjolen for meg!!!

Regner med at jeg får den tilpasset i salongen i april neste år, og at den kommer til landet i september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...