Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #1 Skrevet 14. april 2003 Jeg skal ha tak i noen opplysninger om en person (fødselsdato osv) som jeg ikke kjenner, som ikke har telefon eller ikke pleier å være på internett daglig..(har ikke mail) Er det mulig å finne ut om folk på nettet?? Korte opplysninger? Eller er alt sånt hemmelig...
Gjest care Skrevet 14. april 2003 #2 Skrevet 14. april 2003 Jeg skal ha tak i noen opplysninger om en person (fødselsdato osv) som jeg ikke kjenner, som ikke har telefon eller ikke pleier å være på internett daglig..(har ikke mail) ... Ehh, fødelsdato på en du ikke kjenner?? Hva i huleste skal du med det?
Gjest care Skrevet 14. april 2003 #4 Skrevet 14. april 2003 Har du navnet på denne personen da? Jada, Kåre Jacob Jensen.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #5 Skrevet 14. april 2003 Care: Samme hva jeg skal med det vel? Jeg bare spørr jeg.. :o Gjest: Ja
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #6 Skrevet 14. april 2003 Har folk i det hele tatt rett til å få tak i sånne opplysninger om folk man sier man ikke kjenner??? :o Håper da virkelig ikke det!!!!
Linsi Skrevet 14. april 2003 #7 Skrevet 14. april 2003 Hvis man kjenner navnet på personen kan man gå på f.eks www.bt.no/skatt. Da får man vite inntekt og fødselsdato.
Furstina Skrevet 15. april 2003 #8 Skrevet 15. april 2003 Uff... det gillar inte jag. Jag tycker det är lite hemskt och lite inträngande i den personliga integriteten att vem som helst (mina vänner, grannar, kollegor) ska kunna söka ut mig i ett register och se vad jag tjänar. Jag vet att det är offentliga uppgifter i Sverige men jag tror inte att det enligt svensk lag är tillåtet att lägga ut motsvarande uppgifter på nätet utan godkännande.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #9 Skrevet 15. april 2003 Hvorfor oppgir "Care" et navn når det er den anoyme som spør??? Dette skjønte jeg ikke....
Gjest Kira Skrevet 15. april 2003 #10 Skrevet 15. april 2003 Hvorfor oppgir "Care" et navn når det er den anoyme som spør??? Dette skjønte jeg ikke.... Hørt om ironi?
Gjest Turi Skrevet 15. april 2003 #11 Skrevet 15. april 2003 Care har nok sjekket at det ikke er noen som heter det... Jeg får ihvertfall 0 i svar (joa - måtte sjekke )
Gjest 1.gest Skrevet 16. april 2003 #12 Skrevet 16. april 2003 Jeg skal ikke finne på noe skummelt! Jeg synes ikke heller det var så gøy å se at folk kan se hva andre tjener. Men sånn til vanlig også... Jeg lurte på om det stod noe på nettet om ALLE. Man finner jo telefon nummer... Om man bare kan søke og så finner man opplysninger man vil ha, blir jo folk redde til slutt. Skummel utvikling d der! Men som sakt. JEG skal ikke gjøre noe skummelt ! :-) Vil ikke vite lønna til personen vertfall!
Musemor Skrevet 16. april 2003 #13 Skrevet 16. april 2003 Høres tvilsomt ut uansett synes jeg.... Liker ikke tanken på at folk kan finne ut personlige opplysninger om meg via internett!! Er vel en gutt du er forelsket i som du vil ha info om tenker jeg?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå