Donpedro Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Noen som vet om butikker som selger petite-klær (for små folk) i Oslo og London? Jeg vet de har petite Monsoon i London (ihvertfall den i Oxford Street), og de har også har på M&S(men vet ikke om de har på alle?). Men det er sikkert andre også. I Oslo vet jeg ikke om noen, bortsett fra at PM/Personlig mote har alle bukser i 3 lengder.
Fresi Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Et prisverdig initiativ Selv har jeg ingen tips, men vil skrekkelig gjerne ha noen, jeg også. Et bittelite råd kan være butikker som har klær i italienske størrelser, f.eks Benetton. Men buksene er lange
Donpedro Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Ja, Benetton har jo mye for de veldig slanke, men ikke så mye for sånne som meg - som bare er kort.
Champagnepiken Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Innbiller meg at Principles eller hva det er i Oslo (Akersgata, etasjen over Oasis) har en petite-seksjon?
Gjest itla Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 I London har veldig mange av high street-kjedene petite-avdelinger, ihvertfall de britiske kjedene - deriblant Topshop, Principles og Dorothy Perkins, i tillegg til M&S og Monsoon, som du nevnte. Helt sikkert flere også, dette var bare de jeg kom på i farta. I Oslo har Principles en liten () petite-avdeling. Mulig Warehouse kan ha også, det er jeg ikke helt sikker på. Jeg har motsatt problem, og er på konstant jakt etter tall-avdelingene (tall som i høy, ikke 123... ), men de ser dessverre ikke ut til å komme til Oslo. Jeg hadde store forventninger til både Principles og Warehouse, men dengang ei...
wind-up bird Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 *ta vare på* Skal en tur til London, og er selv liten, så dette er jo en fin mulighet til å se etter et par bukser som jeg ikke trenger å legge opp.. Har ikke sett noen slike avdelinger i butikkene her i Bergen
Donpedro Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 Kom på at jeg har vært i flere Monsoon som ikke har petite-avdeling. Noen som vet hvilke av butikkene over her som har slik avdeling? Vet at Monsoon mellom Bond og Marbel Arch har i kjelleren. Hva med D Perkins, Principles, Topshop osv?
Gjest itla Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Ang. Topshop ville jeg bare gått til den store på Oxford Street - den har "alt". For det meste gjelder dette alle kjedene - butikkene på Oxford Street er ganske store, og har dermed forholdsvis godt utvalg. Forøvrig kan du f.eks. sjekke ut områdene rundt Covent Garden (der er det blant annet en fin Monsoon, men jeg husker ikke om den har petite-avdeling), Liverpool Street, og Kensington. Ellers pleier jeg å bevege meg et stykke utenfor "turistkjernen", og der er det ganske varierende hva slags utvalg butikkene har. Jeg ville sjekket nettsidene til de forskjellige kjedene, meget mulig at man på noen av dem kan velge butikk utfra hvilke "ranges" de har tilgjengelig. Ellers finnes det spesialbutikker for høye jenter i London - vil tro det er tilsvarende for lave, også.
Fresi Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Jeg mener å huske at Dorothy Perkins i Oxford Street har petite-avdeling, men jeg klarer ikke helt å visualisere akkurat hvor i gaten den ligger nå :klø:
Catzy Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 (endret) Minst en av Dorothy Perkins-butikkene på Oxford Street har både Petite og Tall. Ligger på hjørnet av et lite kjøpesenter, mot Hyde Park, nesten borte ved Harvey Nichols. Endret 28. november 2007 av Catzy
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Dorothy Perkins i Bond street har både petite og tall. Next litt bortenfor (retning Piccadilly) har også petite. Generelt har de fleste kjedebutikkene i London petite-avdeling i de største/flagship butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå