Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Sist gang jeg og sambo var på fest skjedde noe jeg har tenkt litt over. Sambo ble veldi full, han satt ved siden av sin søster. Det var trangt rundt bordet, og da søsteren skulle gå så tror jeg han klappet henne på rumpa. Det så ikke ut som om han la npoe bak det, det falt seg bare sånn. Hun derimot stilte seg med rumpen mot han og vriukket opp og ned og gjorde seg deilig, rett foran øynene på han. Som om han skulle synes at hun var sexy? Jeg ble falu og litt irritert, for jeg forstod ikke hvordan hun kunne holde på slik foran sin bror. Det så ikke ut som om han brydde seg noe om det, han var såpass full at jeg tror han ikke husker det engang. Jeg tror hun husker det, for etter hun hadde gjort det så la jeg merke til at hun så bort på meg, jeg så bare en annen vei og lot som om jeg ikke så henne. Hun snakker mye om sex med oss, som at hun har kjøpt seg dildo og har funnet en type med skikkelig stor kuk. Hun er over 30 år. Sambo sa fra til henne at han ikke likte at hun snakket slik til hanh, fordi han ikke har noe med det. Hun sluttet etter det. En gang satt vi om snakket at min sambo og hun har et nært og godt forhold. Uti samtalen snakket hun om sin tidligere kjæreste, hun sa at hun var så syk i hodet at hun noen ganger hadde lurt på om ikke han (tidligere kjæresten) og søsteren hans hadde gjort ting, eller at det kunne skje noe mellom de. Jeg stusset litt over det, fordi det er en tanke som aldrig ville slått meg. Jeg kjenner at jeg blir usikker på henne. Hun er ellers et herlig menneske, med masse omsorg og interesse for oss. Jeg er kanskje alt for hårsår og rar?
Gjest Catwoman Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Synes du overanalyserer jeg. Hun er vel bare en slik person som er åpen og rett frem... snakker høyere om intime ting enn andre etc. At hun vrikker litt på rumpa foran broren sin på fest og i fylla er vel ikke så rart? De har et nært forhold og spøker bare litt med hverandre.
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Kan nok hende at jeg overanalyserer.Det har skjedd mange ting som gjør meg usikker på henne. Min sambo fortalte meg også at hun prøvde å ha sex med han når hun var tenåring,han er noen år yngre en henne. Jeg har mistanke til at det skjedde noe mellom de en gang da. Dette fortalte han ikke for nå nylig, derfor fikk plutselig alt en annen mening for meg. Om det ikke var for dette ville jeg kanskje ikke tenkt over den rumpevrikkingen. Det hun sa den gangen om eksen og hans søster.Selv om det ikke bare var litt vrikking, det var åling og hun tok seg på rumpa og jukket mot han med den. Kanskje hun har opplevd noe, og at hun har et litt forvridd syn på ting. Jeg synes bare det er litt ubehaglig.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Dette er da ikke VANLIG? Jeg har en bror, og at noe skulle "skjedd" mellom oss på det seksuelle plan blir bare for ekkelt å i det hele tatt tenke på. Ikke hadde jeg vrikket og gjort meg til for han heller. Ser ikke på han som en mann, men bare en bror... Skjønner godt at du stusser jeg...
Gjest Pax Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Hm, det med dansingen var jo rart, da. Det nermeste jeg kommer er vel når broren min kikker litt ekstra på utringningen min. Stakker, jeg kan nesten lese ansiktsutrykket hans: - Oooh, pupper! og øyeblikket etter: - Ouuuææh, søsterpupper! :hår: Men det blir vel ikke helt det samme.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Det er godt mulig hun har incestuøse følelser for ham, det er ikke mer uvanlig enn mange andre parafilier. Men samboeren din er vel såpass voksen at han klarer å si ifra hvis hun tråkker over streken, tenker jeg.
Gjest Don Giovanni Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Sist gang jeg og sambo var på fest skjedde noe jeg har tenkt litt over. Sambo ble veldi full, han satt ved siden av sin søster. Det var trangt rundt bordet, og da søsteren skulle gå så tror jeg han klappet henne på rumpa. Det så ikke ut som om han la npoe bak det, det falt seg bare sånn. Hun derimot stilte seg med rumpen mot han og vriukket opp og ned og gjorde seg deilig, rett foran øynene på han. Som om han skulle synes at hun var sexy? Jeg ble falu og litt irritert, for jeg forstod ikke hvordan hun kunne holde på slik foran sin bror. Det så ikke ut som om han brydde seg noe om det, han var såpass full at jeg tror han ikke husker det engang. Jeg tror hun husker det, for etter hun hadde gjort det så la jeg merke til at hun så bort på meg, jeg så bare en annen vei og lot som om jeg ikke så henne. Hun snakker mye om sex med oss, som at hun har kjøpt seg dildo og har funnet en type med skikkelig stor kuk. Hun er over 30 år. Sambo sa fra til henne at han ikke likte at hun snakket slik til hanh, fordi han ikke har noe med det. Hun sluttet etter det. En gang satt vi om snakket at min sambo og hun har et nært og godt forhold. Uti samtalen snakket hun om sin tidligere kjæreste, hun sa at hun var så syk i hodet at hun noen ganger hadde lurt på om ikke han (tidligere kjæresten) og søsteren hans hadde gjort ting, eller at det kunne skje noe mellom de. Jeg stusset litt over det, fordi det er en tanke som aldrig ville slått meg. Jeg kjenner at jeg blir usikker på henne. Hun er ellers et herlig menneske, med masse omsorg og interesse for oss. Jeg er kanskje alt for hårsår og rar? Ja
Gjest Gjest_pusen_* Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Hørtes litt rart ut det der, særlig at hun tidligere hadde prøvd seg på han. Men forhold mellom bror og søster kan være nært, uten at det bør bety noe nasty. Har selv en 4 år eldre bror, og vi har da dansett tett sammen flere ganger på byen og familiefester/julebord. Bare for gøy. Vi kan også snakke overfladisk om sex, uten at det har noe å si. Har aldri følt noen tiltrekking mot min bror av den grunn (selv om han er veldig god og søt da ). Det har kanskje noe å si at han er gift med min beste venninne, blir kanskje litt mindre seriøs stemning da? Men jeg husker godt at hun var sjalu på forholdet vårt i starten og mente det ikke var normalt.. ( hun har kun søstre) Ville tatt meg en prat m søstra jeg, og fortalt på en pent måte hvordan du følte ting. Kan jo bare bero på en misforståelse
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Mannen min kunne funet på å gjort det mot søstera hans. De tøyser skikkelig mye, og kan godt tøyse med den type ting også, men da er det ofte veldig overdrevent og klart for alle at det er tøys. Jeg ser heller ikke vekk fra at hun kunne slått han på rumpa, de har alltid hatt et sånn erte forhold. De kiler hverandre og priker på hverandre også. I mine øyne har de et nært og sunnt søskenforhold, hvor de har beholdt noe av den barnlige gleden ved å terge hverandre og tøyse med hverandre. Når jweg tenker meg om kunne jeg sikkert gjort noe slikt mot søstra mi også på en litt bløt keld, da bare på tøys selvsakt, og det var sikkert ikke noe annerledes her i denne situasjonen heller.
FantasDick Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Den "dansen" var kanskje litt merkelig, men ellers synes jeg det ikke hørtes noe merkelig ut. Jeg har et godt forhold til begge mine brødre - særlig den yngste, og vi tuller, sloss og tøyser med hverandre. Nuss på kinnet, klaps på rumpa og pjusking i håret er ikke uvanlig hos oss.
Gjest TS-Tina Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Nå fikk jeg vite no nytt.De har hatt sex en gang,han var 11 og hun 13. Er ikke redd for at noe skal skje mellom de,eller at han tenker sånn om henne,ikke på noen måte.Lurer bare på hva hun legger i å -gjøre seg sexy- for han.
Gjest Indo Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 (endret) nei, dette synes jeg ikke hørtes normalt ut! søsken-sex? Æsj! Endret 29. november 2007 av Indo
FantasDick Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Nei, sex mellom søsken synes jeg ikke hørtes normalt ut. Det er merkelig!
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Nå fikk jeg vite no nytt.De har hatt sex en gang,han var 11 og hun 13. De var jo veldig unge, og da blir det mer eksperimentering enn ordentlig lyst-incest. Det er blant annet grunnen til at søskenincest ikke straffes når det er snakk om mindreårige.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Det er jo ikke normalt med sex mellom søsken, men jeg tror det godt kan forekomme innimellom blant barn/ungdom. Barn i den alderen er ofte nysgjerrig på kroppen, sex og det andre kjønn. Nysgjerrigheten tar overhånd, at man tar på hverandre, utforsker og kysser. Man har lyst til å teste ut hvordan det er å kysse, ta på kjønnsorganet til broren/søsteren osv. Men å ha sex er jo å gå ganske mye lenger enn litt "uskyldig" utforsking...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå