Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Er det noen som har prøvd Levis 515? Passer den for kvinnelige former? Er den vid nok i bena for fotballegger?
Leo Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 (endret) Nå vet ikke jeg om det er forskjell på europeiske og amerikanske 515 (Tipper at det bare er størrelsesbetegnelsene som er forskjellige), men den amerikanske utgaven har i hvert fall vært min favoritt i flere år og det er ingen mangel på kvinnelige former her i gården . Nå vet ikke jeg hva du mener med fotballegger, men den skrår jo litt ut fra kneet og ned, så jeg tror du skal ha mer enn kraftige legger for at det skal være noe problem. Jeg har forresten sikkert ti stykker i skapet som er kjøpt med tanke på at jeg skulle gå ned noen kilo (Hvilket sannsynligvis aldri kommer til å skje ). Størrelsene varierer litt, men jeg tror jeg har fra ca. str. 36 til str. 40 og benlengden er ca. 32". En del av dem kommer nemlig til å havne hos Fretex nå i forbindelse med julevasken... Det er ikke tillatt med kjøp/salg/bytteannonser i følge reglene. Tabby, mod Endret 28. november 2007 av Tabby
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Vider de seg mye ut under bruk? ts
Leo Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Litt, men ikke så mye som jeg hadde håpet på da jeg gikk amok i den enorme Levi's-butikken i San Francisco ... Jeg kjøper dem i alle fall en størrelse mindre enn jeg ville ha gjort hvis jeg visste at de ikke utvidet seg i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå