Gå til innhold

brudgom


lin

Anbefalte innlegg

Vi får se, men det er vel kanskje snart på tide at han tar seg en tur ut for å finne noe. August er ikke langt unna, og det kan vel mulig bli utleid?!

Vi gifter oss i august, og dama i butikkeb sa han burde bestemme seg/prøve/bestille klær i midten av mars for å sikre seg at det ikke er utleid - særlig siden han er en typisk mannsstr som sikkert ofte blir leid ut. Vi fikk ikke somlet oss dit før nå akkurat, men det gikk fint likvel - det var ledig. Hadde litt angst, vet at mange gifter seg samme dag som oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gifter oss i august, og dama i butikkeb sa han burde bestemme seg/prøve/bestille klær i midten av mars for å sikre seg at det ikke er utleid - særlig siden han er en typisk mannsstr som sikkert ofte blir leid ut. Vi fikk ikke somlet oss dit før nå akkurat, men det gikk fint likvel - det var ledig. Hadde litt angst, vet at mange gifter seg samme dag som oss..

Vi fikk beskjed om at vi måtte ordne hans klær senest 1.mars (når vi skulle gifte oss 10.august). Mannen min er høy, og de hadde bare 1 eller 2 i hans størrelse som de leier ut. De anbefale derfor å være tidlig ute. Hadde han hatt en mer gjennomsnittelig størrelse kunne han ha ventet med å ordne dette, så det er tydelig at det er ulike erfaringer i de ulike butikkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk beskjed om at vi måtte ordne hans klær senest 1.mars (når vi skulle gifte oss 10.august). Mannen min er høy, og de hadde bare 1 eller 2 i hans størrelse som de leier ut. De anbefale derfor å være tidlig ute. Hadde han hatt en mer gjennomsnittelig størrelse kunne han ha ventet med å ordne dette, så det er tydelig at det er ulike erfaringer i de ulike butikkene...

Vi gifter oss 10. mai og min tilkommende prøvde og bestemte seg i slutten av mars. Så det kommer vel helt an på hvor du leier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 10. mai og min tilkommende prøvde og bestemte seg i slutten av mars. Så det kommer vel helt an på hvor du leier...

Veldig enig! :enig: Mitt tips er derfor at man bør sjekke med butikkene som kan være aktuelle å leie i, slik at man vet når man burde få dette i orden. I vårt tilfelle kunne vi heller ikke ordne det noe tidligere, da butikken skulle bestille inn nye antrekk og de ikke kom før i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjole og hvitt er penest på høye, slanke menn. Jeg var med min sambo og prøvde både sjakett og kjole og hvitt. Jeg hadde en klar forestilling på forhånd om at han ville kle sistnevnte best, og gjett om, han var helt enig. Han er slank og 1,88 og var kjempeflott og stilfull. Og det passer superbra når vi gifter oss på et slott. Broren til sambo er tettbygd (med litt mage) ca. 180, og giftet seg i kjole og hvitt og det var ikke særlig fint.

Men, men det er smak og behag. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tilkommende skal ha sjakett - dette hyar han bestemt selv. Skulle bare mangl. Han hadde først bestemt seg for kjole og hvitt men etter å ha prøvd klærne falt valget hans på sjakett; grå bukser og vest og sort jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...