Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= Synes dere denne parkasen er fin? Jeg hadde veldig lyst på sort lenge. Også ventet jeg altfor lenge også ble den plutselig utsolgt. Og da bestilte jeg denne i beige. Synes dere beige ytterjakke er fint? Jeg har aldri hatt en så lys vinter jakke før, men kanskje det er litt morsomt å ha en farge som ikke alle andre har også. Sort er kanskje litt kjedelig også selv om jeg liker sort ytterjakke best tror jeg. Men den var utsolgt. Også er jeg usikker på om dere synes beige ytterjakke er fint? Tusen takk for synspunkter. Jeg er alltid så usikker når det gjelder klær jeg da.
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= Synes dere denne parkasen er fin? Jeg hadde veldig lyst på sort lenge. Også ventet jeg altfor lenge også ble den plutselig utsolgt. Og da bestilte jeg denne i beige. Synes dere beige ytterjakke er fint? Jeg har aldri hatt en så lys vinter jakke før, men kanskje det er litt morsomt å ha en farge som ikke alle andre har også. Sort er kanskje litt kjedelig også selv om jeg liker sort ytterjakke best tror jeg. Men den var utsolgt. Også er jeg usikker på om dere synes beige ytterjakke er fint? Tusen takk for synspunkter. Jeg er alltid så usikker når det gjelder klær jeg da. Jeg glemte å si at det ikke er bilde av den i beige der mere fordi jeg tror den også er utsolgt nå. Men jakken er jo den samme. Og hvis dere ser på det bildet nederst der av en beige cardigan til 199 kroner så er det nesten akkurat den samme fargen
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hvilken farger har dere på vinterjakkene deres? Jeg har en sort jakke. Pluss en sort kåpe. To mørke brune jakker. En mørke grønn jakke. Også er jeg usikker på om jeg kler lys beige jakke. Jeg har kjøpt den i ellos, men jeg er usikker på om jeg skal sende den tilbake. Jeg har helt dilla på vinterjakker jeg da.. Uff.. En merkelig interresse som jeg har..
Opal Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Det er jo moro å shoppe, så ikke rar man får dilla på vinterjakker Hva med å bruke et mørkere skjerf til den beige jakka? Da får du litt mer farge mot ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= Synes dere denne parkasen er fin? Jeg hadde veldig lyst på sort lenge. Også ventet jeg altfor lenge også ble den plutselig utsolgt. Og da bestilte jeg denne i beige. Synes dere beige ytterjakke er fint? Jeg har aldri hatt en så lys vinter jakke før, men kanskje det er litt morsomt å ha en farge som ikke alle andre har også. Sort er kanskje litt kjedelig også selv om jeg liker sort ytterjakke best tror jeg. Men den var utsolgt. Også er jeg usikker på om dere synes beige ytterjakke er fint? Tusen takk for synspunkter. Jeg er alltid så usikker når det gjelder klær jeg da. Syntes ikke den var noe fin, jeg. Uformelig fasong og rare lommer, så litt "hjemmesydd" ut. Sorry! Da synes jeg denne eller denne er mye finere (Ellos, de også), eller denne fra H&M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå