Gjest Gjest_TIRIL_* Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen som vet hvor stort areal en pose frø vil kunne dekke, og hvor det er mulig å få tak i dette innen for ringen, Oslo? Blomsterforetninger har ikke.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Helskostforretninger har alfalfafrø, karsefrø har jeg sett i vanlige matbutikker, men helsekost har sikkert det også. Det står på posene omtrent hvor stort areal de dekker - det blir i hvert fall ganske mange omganger om man lager bare til seg selv eller familien
Gjest Gjest_TIRIL_* Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Har vært på en del Meny-butikker her, men de har ikke hatt noe inne. Får sjekke helsekostbutikker litt nøyere. Trenger ganske mye i grunn Skal traske i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Alfalfa-frøposen jeg har kjøpt var i hvert fall rimelig stor, tror jeg kjøpte den på en Life-helsekost, eller Naturli'vis (finnes de i Oslo?). Disse frøene er det vanlig å dyrke fram i syltetøyglass e.l, dog, i motsetning til karsefrø som du (som du sikkert vet) dyrkes på bomull e.l.
Gjest Gjest_TIRIL_* Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Takk fant en Naturlig'vis på Grønnland.
Gjest Gjest_TIRIL_* Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Karse er visst umulig å få tak i på denne årstiden.. Skrik ut om noen vet om en hemmelig plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå