Gjest ivana Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 kjæresten min og jeg møttes og likte hevrnadre med en gang fra første kveld dette har han også sagt... meldingene først var mye som gleder meg til se deg igjen.... stor klem... savner deg så...... :-( det er så godt være med deg osv osv... meldingene nå er hei bla bla bla.. (ingen klem kyss el noe_) hvor skal vi ses? informative alltid... nesten så jeg føler jeg er i en foretningsssmtale.. føler jeg blir slike skuffa hver gang jeg får en sms... :-( sist han var her sa han riktignok det var så godt være i mine armer--- og han har ikke sagt at han vil bryte el noe.. men jeg holder ikke ut ha det så kjærlighetsløst allerede.. om vi snakker i tlf er det også slik at han bare sier hade .. ikke noe sov godt min kjære ol.. hvor er omsorgen??? jeg savner høre slike søte ting.. føler bare jeg går lurer på om hans kjærlighet er forsvunnet allerede... hvordan får han ellers til å skrive slike følelsløse sms alltid... først var det litt sov godt ol--nå er det aldri et oord mer.. kontakten er fin når vi møtes-- men vil jo at telf.samtaler og sms skal inneholde noe som viser at han bryr seg.. føler nå han er sikkert helt likegydlig til meg-- jeg er like gla i han som før men er jo vondt om han ikke føler...... SKAL JEG SPØRRE RETT UT ,HVORFOR HAR DINE SMS ENDRA SEG TIL BLI TOTALT UTEN NOE KLEM ...EL ANDRE KJÆRE ORD.. ALLE VIL VEL HA SÅPASS AV DEN DE ER GLA I... JEG VIL FØLE MEG SPESIELL FOR HAN MEN DETTE GJØR AT JEG FØLER MEG SOM INGETING.. SKAL JEG SPØRRE OM HAN VIL JEG SKAL FORVSINNE SIDEN HAN VIRKER SÅ LIKEGYDLIG.. LIFE IS PAIN!!!!
Amalie_85 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg foreslår at du sier på en pen måte at du liker å få sånne søte meldinger. Er jo ikke sikkert han tenker over det eller har samme behov som deg, men at han er like gla i deg like vel. Hvertfall ikke tilte helt over at han ikke gjør det før du har snakket med han om det. Tror ikke han tar det som noe fornærmelse visst du sier at du liker sånt!
Gjest Gjest IVANA Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg foreslår at du sier på en pen måte at du liker å få sånne søte meldinger. Er jo ikke sikkert han tenker over det eller har samme behov som deg, men at han er like gla i deg like vel. Hvertfall ikke tilte helt over at han ikke gjør det før du har snakket med han om det. Tror ikke han tar det som noe fornærmelse visst du sier at du liker sånt! JA er jo godt voksen men føler behov for at min kjæreste skal vise mye mer omsorg håpet han var den jeg skulle resten av livet med..men merke rjo jeg føler meg mye urolig når jeg feks skrev en fin en til han i dag mens han svarte kun på noe av det andre jeg nevnet... og ikke noe om det fine jeg skrev ble skikkelig skuffa!! har ikke lyst rope ut noe for har allerede ymtet frempå om andre ting jeg misslikte.. og da lo han bare så han tar ikke ting så heavy som meg--. jeg er en dyp sjel og ønsker mye lidenskap... under på hvordan han egentlig er på det området virket jo som han viste mye følelser først ..kan noen menn tro at når man har dama så trenger man ikke fortsette være like følsom og skrive søte ting... ber ikke om mye men når det ikke er verken en klem engang i noen melding begynner jo jeg lure... i dag ringte han for høre om jeg var kommet meg vel hjem fra byen grunnen var at han liker ikke jeg flyr gatelangs og fryser... dette finne rjeg litt merkelig riktignok er det kaldt men jeg elske rjo holde meg oppdatert på moter --mens han mente det var likegodt holde seg hjemme i varmen--- så ringer han mens jeg er i byen og sier dra nå hjem.... (vi bor ikke ilag)) skorpioner hater likegyldighet er en sann en jeg... vi føler alltid så utrolig mye... og husker ikke alltid på at andre er litt mer laidback'e men ...... jeg er frustert--- er så kjedlig si til en mann hva en ønsker er det ikke da de virkelig slutter gjøre den tingen ..om en sier jegf vil ha mer søte sms så føler han det som et press og lar være...
Amalie_85 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 visst du føler det så ille da får du finne deg en som sender søte meldinger da
Chans Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Alle som bruker caps lock i overskrifter er utålmodige.
Gjest IVANA Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 visst du føler det så ille da får du finne deg en som sender søte meldinger da SÅ LETT når man er inderlig kjær i person ja...... !!!
Gjest Silmarill Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 (endret) Hvem er Skorpionen, du eller han? Du maser kanskje for mye! Du legger deg litt vel flat hele veien (kanskje) Kan hende han liker å jobbe litt for dine ord, kanskje han mener det blir litt mye på en gang! Hvor lenge har dere holdt sammen, og hva er aldersforskjellen deres? (eller alderen generelt på dere?) Jeg mener du ikke skal spørre han utålmodig om hvorfor han ikke svarer: "snusse dusse søte jenta mi" osv. på dine mld. til han, men heller se det ann over tid og finne ut av hva han liker! Mulig det er en ide at du slutter å sende disse "nusselige" mld. til han ettersom han ikke svarer på dem? Vanskelig å svare på enda før jeg hvet som jeg tidligere nevnte: Hvor lenge har dere holdt sammen, og hva er aldersforskjellen deres? (eller alderen generelt på dere?) EDIT:Skrivefeil Endret 27. november 2007 av Silmarill
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Kanskje en ide og droppe horoskop-forklaringene ? Hva vil du ha ? hva trenger du? er han en ok person? er han glad i deg? kanskje du får mange tegn på det på andre måter hvis du ser etter ? Noen er flinke til å gi tilbakemeldinger. Noen trenger mer av sånt enn andre. Handler kanskje mer om din egen usikkerhet enn om han det her ?
Gjest Gjest ivana Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 SÅ LETT når man er inderlig kjær i person ja...... !!! Kremt legge seg flat? virker som folk mener forhold skal være mer frihet enn fellesskap.. føler ikke jeg maser... gir uttrykk for litt av hvert her men sie rikke så mye tilhan holder det inni meg... mest.. vi er 32 og 33.... han virker vel eldre enn meg ...har alltid følt meg yngre enn min alder .... han virker stødig men likevel ...han er litt badboy... men samtidig så god føler jeg ,føler meg virkelig forelsket men ja usikker er jeg .... prøver skjule seff-- men har virkelig aldri lyktes med kjærlighet er det rart en da føler seg mislykka :(begynenr lure om menn flest ønsker mye frihet i sine forhold og mye tid med fam.og andre ting.. mens jeg trenger en kjæreste ofte... liker nærheten man får fra en kjæreste mer enn være med venner ..det gir meg mer... glede..... er vel seff for jeg er så forelsket også.. har bare holdt sammen 2 mnd og ei uke... :s vil ikke miste han..... han betyr mye... nesten så jeg vet inni meg at han er den rette uansett bare at han oppfører seg ikke akkurat slik jeg hadde håpa kanskje.. men han har mange gode sider jeg elsker.. feks at han er så god sjel... han er interessant,er godt være med han uansett hva vi gjør. nå tenkte ikke jeg på få masse klissete meldinger med nussesusse osv..men litt....litt kjærlige ord.!! mulig han ikke har samme behov men vi skal vel ikke gå hver vår vei fordet--. men unansett lurer jeg jo på om dette er hans måte vise at han egentlig ikke vil dette mer... var han som fort ville vi skulle være et par...men oppfølgingen er jo hmm....mulig jeg er kravstor men alle jenter vil nok høre at de betyr noe for mannen de har iblant... om ikke annet en smule.. dessuten ble jeg jo litt vant få hyggelige sms først. HAR hørt at menn går ofte sterkt ut først for så trekke seg litt tilbake.... jeg er skorpion mens han er stødig jordnær tyr....
Gjest Heloise Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 jeg er skorpion mens han er stødig jordnær tyr.... Skorp og tyr kan fungere, men tyrer er litt "tregere" enn skorpioner, og skorpioner er mer eiesyke og mistenksomme enn de "romantiske" tyrene Jeg har holdt på med personlighetstolkninger i astro i 9 år nå, og går ikke etter hva jeg har lest meg til, men erfaringer... Jeg er sammen med en skorp, selv er jeg jomfru med månen i skorp.... og jeg har hatt et par skorp-ekser så jeg veit hvordan det er :D Men, med mitt fæle skorp-temperament ville jeg nok sagt til min kjære, om jeg var i dine sko, at "hey, hvorfor sier du aldri sov godt/glad i deg etc. i meldinger eller før vi legger på i tlf? Er du ikke glad i meg mer/er det noe i veien?" Men nå vet jeg ikke hvordan forholdet deres er da. Hvis du er "pågående" skal vel ikke det være så plagsomt for en tyr, som det ville vært for en tvilling, men kan jo hende han får såpass mye oppmerksomhet at han glemmer å gi? Ikke vet jeg... Men når det gjelder det astrologiske, skal det jo generelt fungere OK mellom deres soltegn... Men det er så mye mer enn det som gjelder. Både astrologisk sett og ellers. Lykke til, måtte bare spy ut litt astro-stuff
Gjest ivana Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 HEHE ja han er helt annen type feks sjalusi ...jeg er sjalu a meg men han sier jeg selv får trekke grenser og gjøre det rette snøft... jeg er ikke sånn som viser så mye sjalusi da men føler mye inni meg ... er bare artig høre om tendenser til tegn synes jeg synes det stemmer så mye...har sjekket dette på partnere siden jeg var meget ung.. så vet mye om de men har vel ikke så mye erfaring med tyrer----- han kan virke litt myk iblant men også mye ertete av seg og småfrekk.. .
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Jeg er Skorpion og samboeren min er Tyr. Vi er som hånd i hanske.Men vi var ikke det på begynnelsen.Det går deg til Du er bare for kravstor når det kommer til søte meldinger.Drit i dem meldingene.Send gjerne, men ikke forvent deg noe kose svar, KOSESVARENE KOMMER SENERE MER ENN DU KANSKJE VIL OGSÅ
W. Wallace Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Oppskrift på hvordan man blir kvitt "problemet": 1. Legg vekk horoskopet. Det styrer tydeligvis din selvoppfatning. Du har ikke kontroll. 2. Ta tilbake kontrollen. 3. Prat med han.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Jeg er også sammen med en fyr som aldri sender søte sms, og aldri har gitt meg et eneste kompliment. Jeg prøver å trøste meg med at han vel ikke har villet vært sammen med meg dersom han ikke likte meg. Men man trenger jo bekreftelse. Så jeg har vent meg til nå å BE OM DET de gangene jeg trenger det. Spørre om han synes vi har det bra sammen, eller noe slikt. Da får jeg svaret "ja, jeg har vel ikke gitt uttrykk for noe annet?" (og kan ikke skjønne at jeg bekymrer meg om det...) Ikke alle menn er romantiske, men de må tåle at vi vil ha bekreftelse og at vi spør om det av og til. Det virker på meg som om typen din er glad i deg, men du må kanskje hale komplimentene ut av ham. Men gjør det, og ikke kvi deg for det, det verste som kan skje er at du bekymrer deg så mye at det går ut over forholdet mens det ikke er noen som helat grunn til det.
caroprins Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Jeg er også skorpion og gift med en tyr. Vi er også som hånd i hanske. Min erfaring er at tyren er litt treigere til å skjønne hva en skorpion trenger. Fortell han det på en vennlig måte du og han vil mest sannsynlig gjøre det han kan for at du skal bli glad.
FrizzleSizzle Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 i dag ringte han for høre om jeg var kommet meg vel hjem fra byen grunnen var at han liker ikke jeg flyr gatelangs og fryser... dette finne rjeg litt merkelig riktignok er det kaldt men jeg elske rjo holde meg oppdatert på moter --mens han mente det var likegodt holde seg hjemme i varmen--- så ringer han mens jeg er i byen og sier dra nå hjem.... (vi bor ikke ilag)) Dette synes jeg høres omsorgsfullt ut. Man kan være romantisk på mange måter, ikke alle er like flinke til å vise det med ord. Så synes jeg kanskje du virker litt...sutrete, for å sette det på spissen. Hvis han opplever det som om du maser etter omsorg og ømme ord, kan det få negativ effekt. Vis at du er glad og selvstendig, og har tro på deg selv som den flotte jenta du er. Det liker de fleste menn. Så kan du sende ham kosemeldinger selv, og si på en grei "ikke-sutrete" måte at du synes det er veldig koselig å få sånne meldinger selv.
Gjest Gjest ivana Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Dette synes jeg høres omsorgsfullt ut. Man kan være romantisk på mange måter, ikke alle er like flinke til å vise det med ord. Så synes jeg kanskje du virker litt...sutrete, for å sette det på spissen. Hvis han opplever det som om du maser etter omsorg og ømme ord, kan det få negativ effekt. Vis at du er glad og selvstendig, og har tro på deg selv som den flotte jenta du er. Det liker de fleste menn. Så kan du sende ham kosemeldinger selv, og si på en grei "ikke-sutrete" måte at du synes det er veldig koselig å få sånne meldinger selv. jau tenker bare endel på det for i begynnelsen var det mer enn nå.... og reagerer jo litt på a han ikke klarer skrive klem engang mens guttevenna mine sender meg sms med klem og godnatt osv... dette er meldinger som betyr mye mindre siden det ikke kommer fra han ...og da jeg skrev en fin en til han som han ikke kommenterte får ikke jeg lyst sende han mange av samme kaliber... greit man skal gi av seg selv men om bare den ene gir.... leste en som skrev ta tilbake kontrollen lettere sagt enn gjort... han er nok et sterkere menneske enn meg rent generellt mens jeg er veldig følsom og sårbar av meg..men dette viser jeg ikke ...vil ikke være noen stakkar liksom... vet jo menn liker selvstendige damer men jeg har visst et større behov enn andre for føle noen er gla i meg og vise det.... og usikkerheten bunner vel i at jeg alltid er blitt forlatt før .... hele livet-- uten at jeg føler jeg gjort noe galt annet enn vise moderat med kjærlighet ,ikke mase med mye sms el telefoner... men likevel ender ofte forholdene etter noen mnd.. er utrolig vondt når det går samme veien hver gang ...føler vel når en opplever dette gang på gang gjennom livet mister man troen på at en noensinne vil beholde noen.. men han gir meg iallfall stor glede så håper han blir.... vet jeg vil ikke mase meg til noe det føles ikke bra for min del.... men vil ikke risikere at han holde rmeg på gress hvis han egentlig ikke vil ha meg ......på real.. mange gutter fra fortiden har plutselig forsvunnet uten ord... værste måten gjøre slutt på synes jeg dvs å ikke tørre si noe... man blir som man blir av erfaringer..
Gjest Gjest ivana Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Jeg er Skorpion og samboeren min er Tyr. Vi er som hånd i hanske.Men vi var ikke det på begynnelsen.Det går deg til Du er bare for kravstor når det kommer til søte meldinger.Drit i dem meldingene.Send gjerne, men ikke forvent deg noe kose svar, KOSESVARENE KOMMER SENERE MER ENN DU KANSKJE VIL OGSÅ hvordan var deres forhold i begynnelsen--- ?
Gjest StockDama Skrevet 28. november 2007 #19 Skrevet 28. november 2007 For å svare på spørsmålet om du er utolmodig. Ja, du er det. 2 måneder er ikke allverdens, ikke kvel den stakkars mannen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #20 Skrevet 28. november 2007 Oppskrift på hvordan man blir kvitt "problemet": 1. Legg vekk horoskopet. Det styrer tydeligvis din selvoppfatning. Du har ikke kontroll. 2. Ta tilbake kontrollen. 3. Prat med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå