Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sweetheart
Skrevet

Fikk kjøpt meg dermalogica produkter i dag.. faktisk et helt sett som ble ganske dyrt. Min venninne hadde sagt at det var så fantastisk med disse produktene, så jeg slengte på noen slanter og kjøpte cleansing, active moist og toner ++

så i dag, når jeg skulle prøve de for første gang, ble jeg litt overrasket. Huden svidde mens jeg påførte produktene, og nå er jeg helt rødflammet i ansiktet. Har en del uren hud og kviser, så jeg kjøpte produktet for normal/oily skin.

Hvordan fungerer produktene på dere? Har huden blitt bedre ?

Trodde dermalogica skulle passe for alle når de selger det i hudpleiesalonger. :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kjøpt de hos en hudpleier? Jeg gjorde det da jeg brukte de for en del år siden, og hun sa jeg fikk levere det tilbake om jeg ikke skulle tåle produktene, noe som skulle være veldig lite sannsynlig.

Tålte de også helt greit, de var ok og huden ble noe renere, men de tok ikke knekken på kvisene.

Vet ikke om alle har samme praksis som hun jeg gikk til, men om det ikke blir bedre, og du har kjøpt de hos en hudpleier kan du jo prøve å gå tilbake og klage.

Skrevet

Jeg har bare en rens for kombinasjonshud, som heter Special Cleansing Gel og den funker veldig bra for meg. Har ikke fått nye kviser på en stund nå, men huden min er ikke helt bra, siden ejg fortsatt peller på sårene etter de gamle:P

Men hadde jeg klart å slutte med det hadde huden värt fin:)

Bruker en fuktighetskrem fra Clinique. Funker veldig bra, men har bestillt reisesettet til Demalogica for normal/törr hud, siden det blir så kaldt hedr oim vinteren, og da får jeg törrere hud. Det blir nok bra:)

Men hvis du får utslett og det svir tåler du garantert ikke de produktene du har brukt. Er det alle, el´ler baree ett produkt du regarer på? Hvis det for eks bare er rensen, kan det jo hende at den er fo sterk for deg da...:)

Skrevet

Sånn skal det ikke være!

Svir du like mye av alle produktene?

Jeg bruker daily microfoliant, øyekremen og active moist, og jeg svir ikke!

Lever tilbake. Det er dyre produkter, så om du ikke tåler dem bør du heller bruke pengene på noe du tåler

Gjest sweetheart
Skrevet

takk for svar!

I dag svidde jeg faktisk ikke etter jeg prøvde produktene igjen, rart!

Men tror likevel de er for sterk for meg. synes huden blir litt tørr på nese og panne. Er det meningen at man skal bruke special cleansing gel/dermal day cleanser hver dag? synes kanskje det blir for sterkt for huden. Men hvis jeg ikke bruker noen av de, har jeg ikke noe annet å erstatte de med (toner o.l) før jeg tar på fuktighetskrem.

Vurderer å kjøpe meg en annen fuktighetskrem, Skin smoothing cream er vel ment på tørr hud, og jeg tror nok det er der det ligger. Den fuktighetskremen jeg har nå er ment for oily skin, og det er nok helt sikkert den som gjør ansiktet mitt til å føles litt stivt og tørt etter påføring.

Så får vi se om det ikke blir bedre da.

Gjest lucky!74
Skrevet

Jeg prøvde produktene fra Dermalogica for en stund siden å likte dem ikke. Jeg sved også veldig når jeg brukte Active Moist.

Sånn skal det ikke være uansett!

Kjøpte engang en type whit peeling fra Babor hos hudpleier, jeg fikk masse røde prikker i ansiktet. Jeg leverte den hos hudpleier og fikk pengene tilbake.

Min erfaring er at produktene til MD formulation er veldig gode. Kremene lukter ingen ting og virker bra på min hud som er littt "vanskelig ihvertfall.

Gjest sweetheart
Skrevet

Har lest litt rundt på forumet om Dr Hauscha (?) og MD, og må si jeg ble veldig imponert over responsen på disse produktene.

Selv har jeg litt sensitiv, tørr hud med en god del kviser i panna og noen på kinnene. Jeg er også plaget med store porer og hudormer. Men har ikke typisk "stygg" hud. Vil det si jeg har blandingshud eller tørr hud?

Er det noen som kjenner seg igjen til denne hudtypen og kan gi meg gode råd om hva dere bruker?

vet at det finnes lignende tråder om dette, men hadde vært greit å vite om hva dere synes om min situasjon.

Veldig takknemlig for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...