Gå til innhold

Radisson SAS Hotell Warszawa.Bra opphold der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer fra sas hotellet i Warszawa?

Takker for respons!

Videoannonse
Annonse
Gjest reiseglad
Skrevet

Har ikke bodd i Warzawa, men har bodd på Radisson SAS i Vilnius, og det var ikke noen stor opplevelse.... Teppegulv og trange rom, og godt innrøkt lukt i veggene, selv på et røykfritt rom.... :sjenert:

Men maten var nokså OK.

Gjest Gjest_smiley_*
Skrevet

Vi bodde der for 2 år siden og var kjempe fornøyd. Vi oppgraderte til et større rom da, mot et mindre tillegg. Veldig bra opplevelse:-)

Skrevet
Vi bodde der for 2 år siden og var kjempe fornøyd. Vi oppgraderte til et større rom da, mot et mindre tillegg. Veldig bra opplevelse:-)

Så flott da!Takk for at du svarte",)

Husker du om det var busstopp i umiddelbar nærhet fra hotellet?Jeg har lyst å ta buss fra flyplassen,forstår det sånn at det koser bare en femmer(å heller bruke pengene jeg sparer til å bet en halv massasje",)

Blir det i så fall nødvendig med taxi imellom bussholdeplass og hotellet?Var sengen god og rommet fritt for røykelukt?

Og får å spørre deg riktig ut her,ka var høydepunktet med byen synes du?Hvor var det beste måltidet dere hadde?

Svar på det du måtte ønske",)

Tusen takk!",) :goodbye:

Skrevet
Så flott da!Takk for at du svarte",)

Husker du om det var busstopp i umiddelbar nærhet fra hotellet?Jeg har lyst å ta buss fra flyplassen,forstår det sånn at det koser bare en femmer(å heller bruke pengene jeg sparer til å bet en halv massasje",)

Blir det i så fall nødvendig med taxi imellom bussholdeplass og hotellet?Var sengen god og rommet fritt for røykelukt?

Og får å spørre deg riktig ut her,ka var høydepunktet med byen synes du?Hvor var det beste måltidet dere hadde?

Svar på det du måtte ønske",)

Tusen takk!",) :goodbye:

Har ikke bodd på det hotellet, men det ligger etter hva jeg kan se sentralt i Warszawa, hvilket vil si at det garantert går buss dit. Ellers er ikke taxi så voldsomt dyrt der heller, om du passer på å få en lovlig en.

Skrevet
Takker for godt tips.Dessverre var det ikke noe å hente der..Fikk beskjeden: "Det finnes for øyeblikket ingen rangeringer av reisende for dette hotellet."

Men tanken var god,så takk likevel",)

Er det samme hotell vi snakker om? Når jeg trykker på linken som jeg la ved så finner jeg masse omtaler fra andre reisende.

Skrevet
Er det samme hotell vi snakker om? Når jeg trykker på linken som jeg la ved så finner jeg masse omtaler fra andre reisende.

Ja du har rett!",)At jeg ikke bare scrolla ned på samme siden..hehe!Jeg tenkte ikke på det.Jeg klikka meg inn på en link videre jeg ,og fikk der opp at det ikke fantes noen anm..Ble oppfordret til å være den første som skrev en anm.",)Men det stemte jo ikke.

Gode ting,nå er jeg sikker på at jeg kommer til å få et bra hotellopphold på Radisson i Warszawa!",)Takk skal du ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...