Gå til innhold

Forslag til bra digitalkamera?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nytt kamera. Hadde ett som var perfekt, men det ble ødelagt. Går ikke an å reparere det heller, har jeg fått beskjed om. Og det lages ikke lenger. Det var en Fujifilm V10. ar speilreflex da, men det er ikke ne å ta med på fest eller den slags.

Ønsker meg et kamera til ca 2500 kr, som skal være:

* Lett og raskt å bruke (bør ta bilder når du trykker på avløseren og ikke vente to sek)

* Ta bra bilder selv i mørke rom og under andre dårlige forhold.

* Lite og nett, men helst ha stor skjerm. Min kjære Fujifilm hadde 3" skjerm.

Noen forslag? Går på folkehøgskole, og det er så kjipt å ikke ha et digitalkamera for å fange opp alt som skjer her:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger nytt kamera. Hadde ett som var perfekt, men det ble ødelagt. Går ikke an å reparere det heller, har jeg fått beskjed om. Og det lages ikke lenger. Det var en Fujifilm V10. ar speilreflex da, men det er ikke ne å ta med på fest eller den slags.

Ønsker meg et kamera til ca 2500 kr, som skal være:

* Lett og raskt å bruke (bør ta bilder når du trykker på avløseren og ikke vente to sek)

* Ta bra bilder selv i mørke rom og under andre dårlige forhold.

* Lite og nett, men helst ha stor skjerm. Min kjære Fujifilm hadde 3" skjerm.

Noen forslag? Går på folkehøgskole, og det er så kjipt å ikke ha et digitalkamera for å fange opp alt som skjer her:(

Jeg vil anbefale Fujifilm nok en gang for deg, men sjekk hjemmesiden deres for mer info om kameraene. Det er kommet noen fine nye i det siste, og planlegger å kjøpe et nytt av dem igjen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...