mee mee Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg kjøpte meg en ny dongeribukse for ikke så alt for lenge siden. Den satt akkurat passe i butikken, jeg hadde anelse om at den kunne gå ut noe, men ikke så mye som den faktisk gjorde. Prisen var 1100, og den er kun vasket 2 ganger. kan ikke brukes lengre. Kan jeg prøve å gå til butikken og klage?
Gjest slappe-jeans Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Det ville jeg absolutt gjort! Kjøpte et par på cubus for 200,- og jeg tenkte på å gå tilbake å klage, men droppet det (til den prisen må man forvente dårlig kvalitet). Men når buksene kostet 1100? :hår:
aline Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 om det ikke var lenge siden, og den kun var brukt og vasket to ganger, så ville jeg helt klart gått tilbake ja. En ting som er greit å tenke på når man kjøper olabukse, er at de så godt som alltid vier seg ut, så ikke kjøp bukser som sitter akkurat, da vil de bli for store veldig raskt. (om det ikke er strech, de holder gjerne litt lenger ihvertfall) Men uansett, når den vier seg ut så mye at den blir ubrukelig selv rett etter vask (de pleier å krype sammen igjen i vask nemlig), så burde de informert om det når du kjøpte den. Ta med kvittering og gå tilbake og klag.
Aurela Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Jeg kjøpte meg en ny dongeribukse for ikke så alt for lenge siden. Den satt akkurat passe i butikken, jeg hadde anelse om at den kunne gå ut noe, men ikke så mye som den faktisk gjorde. Prisen var 1100, og den er kun vasket 2 ganger. kan ikke brukes lengre. Kan jeg prøve å gå til butikken og klage? Klag. Hvis buksa kostet så mye og virkelig har utvidet seg mer enn normalt, så klag! Det burde ikke være nødvendig å betale 1100 for en bukse en kan bruke noen få ganger! Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå