Gå til innhold

sårbar glans

lin

Anbefalte innlegg

Hei!

På vegne av min mann har jeg et spørsmål... Han er nemlig så veldig ømfintlig på glans, og har problemer med å dra forhuden tilbake fordi det gjør så fryktelig vondt - det er ikke vanlig dette vel?? bør han sjekke hos lege?? Det er snakk om i "vanlig" tilstand, og blir da et særlig problem når han skal vaske seg. Under samleie er ikke dette noe problem i det hele tatt, det hender at jeg kanskje må være litt forsiktig med å ta osv, men det er vel heller litt normalt...

takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter hva jeg har hørt er dette ikke normalt, men hva vet jeg. Jeg har i alle fall ikke dette problemet.

Kanskje ikke dumt å oppsøke en lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt usikke rpå hva "glansen" på penisen er, men om det er hodet det er snakk om, kan det hende han har trang forhud. Bør uansett ta seg en tur til legen. Det høres ikke godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet heller ikke helt hva som er problemet, men om Nivvy har rett, så er iallefall omskjæring en løsning.

Dette må legen avgjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er penishodet ja, og kan virke som om forhuden er for trang. men er bare så rart at under samleie er ikke dette smertefullt i det hele tatt, da blir jo forhuden dratt langt tilbake uten at det gjør noe.. som sagt, det er i "normal" tilstand at det ikke går liksom...

nå blir vel neste problem å få han til lege tenker jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattulv

Dette er nok eit tilfelle av for trong forhud. Det blir ordna polyklinisk på alle sjukehus. Det er ikkje turvande med omskjering, berre eit snitt slik at forhuden blir vidare. Så skal det berre gro ei tid. Når det ikkje gjer vondt under samleie, kjem det at forhuden berre blir dregen bakover ein gong - under inntrenging - seinare blir forhuden berre krølla og retta ut bakom glans penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...