Gjest clueless Skrevet 27. november 2007 #1 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har litt problemer med å finne et sted å gjemme bort gavene jeg har kjøpt til sambo.. Selv om han ikke ville åpnet dem, vil jeg ikke at han skal se størrelsen o.l.! Det kan jo heller ikke være et sted der han tilfeldigvis kan slumpe borti dem, som på kottet eller i klesskapet.. Hvor gjemmer dere deres julegaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. november 2007 #2 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har litt samme problemet, så jeg har valgt å oppbevare gaven hos mamma og pappa fram til jul. Da unngår jeg at han mer eller mindre tilfeldig finner den i et skap ellernoe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliven Skrevet 27. november 2007 #3 Del Skrevet 27. november 2007 Eneste jeg gjemmer her hjemme er sambo sin. Den legger jeg gjerne pakket inn i noen av mine klær i skapet mitt, ellers på vaskerommet (for der er han aldri...). Når det har vært store gaver har jeg hatt de stående hos mamma og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 27. november 2007 #4 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har eget kontor jeg da, som jeg gjemmer det på. Der er kjæresten min aldri inne, som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. november 2007 #5 Del Skrevet 27. november 2007 Har ikke tenkt så langt ennå, men siden det er ganske store gaver i år tipper jeg det blir under senga på gjesterommet, evt i en tom flytteeske på det rommet vi bruker som bod (det står andre esker der, så han ville ikke merke en til tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 28. november 2007 #6 Del Skrevet 28. november 2007 Alle gavene blir lagt i boden i kjelleren. Der går aldri ungene med mindre vi ber dem hente noe der, og gubben er ikke en sniker, så der ligger de trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 28. november 2007 #7 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har poser med julegaver jeg har pakket. Så jeg bare legger den litt godt nedi der så ser han ikke den. Og i fjor så lå den hos mamma for den var såpass stor. Men det var der vi skulle feire jul og så det var like greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #8 Del Skrevet 28. november 2007 I klesskapet mitt (dit forviller han seg aldri!) eller på kontoret på jobb (for så å ta det med hjem siste arbeidsdag før gaven skal gis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 28. november 2007 #9 Del Skrevet 28. november 2007 gjømmer den ikke, han får heller bare gå å lure på hva det er fornoe =p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 28. november 2007 #10 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har litt problemer med å finne et sted å gjemme bort gavene jeg har kjøpt til sambo.. Selv om han ikke ville åpnet dem, vil jeg ikke at han skal se størrelsen o.l.! Det kan jo heller ikke være et sted der han tilfeldigvis kan slumpe borti dem, som på kottet eller i klesskapet.. Hvor gjemmer dere deres julegaver? Jeg er seriøst ille. Finner jeg en gave til meg, blir den åpnet. Klarer ikke å dy meg... Ikke sjangs. Så min kjære mann må gjenne de langt langt vekk. Gjerne på jobb eller lignende. Jeg kan legge hans gaver midt på stuebordet hehe. Er det store ting, bytter jeg med ei venninde. Jeg har hennes gaver hun har mine. Det er en god ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. november 2007 #11 Del Skrevet 28. november 2007 Inni mitt klesskap legger jeg småting. Større ting; der vi skal feire jul. Skal vi feire hjemme - gir jeg dem midlertidig til mamma slik at hun tar dem med lillejulaften når vi feirer bursdag på eldstegutten min likevell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. november 2007 #12 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg er seriøst ille. Finner jeg en gave til meg, blir den åpnet. Klarer ikke å dy meg... Ikke sjangs. Så min kjære mann må gjenne de langt langt vekk. Gjerne på jobb eller lignende. Jeg kan legge hans gaver midt på stuebordet hehe. Er det store ting, bytter jeg med ei venninde. Jeg har hennes gaver hun har mine. Det er en god ordning. Åpner du julegavene før jul hvis du finner dem..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 28. november 2007 #13 Del Skrevet 28. november 2007 Under senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 28. november 2007 #14 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg legger den i kjoleskapet mitt, der er han aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå