Gå til innhold

Størrelse på bryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2008
Skrevet

Vi hadde egentlig bestemt oss for å ha et tradisjonelt bryllup med kirke, brudekjole, middag ca 50 gjester osv, men nå har vi egentlig ombestemt oss :sjenert:

Grunnen til dette er fordi vi har funnet ut at ingen av oss virkelig vil ha et sånt bryllup, og ingen av oss liker å være midtpunktet. Forloveden min trodde at jeg ville ha et sånt bryllup, derfor ble han med på det, og jeg trodde at det var HAN som ville at ha det sånn.

Jeg kunne virkelig trengt noen tips om andre måter å gifte seg på. Jeg har allerede kjøpt brudekjole, og vil gjerne bruke den fortsatt selv om det blir en mer enklere bryllup...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Majka_*
Skrevet
Vi hadde egentlig bestemt oss for å ha et tradisjonelt bryllup med kirke, brudekjole, middag ca 50 gjester osv, men nå har vi egentlig ombestemt oss :sjenert:

Grunnen til dette er fordi vi har funnet ut at ingen av oss virkelig vil ha et sånt bryllup, og ingen av oss liker å være midtpunktet. Forloveden min trodde at jeg ville ha et sånt bryllup, derfor ble han med på det, og jeg trodde at det var HAN som ville at ha det sånn.

Jeg kunne virkelig trengt noen tips om andre måter å gifte seg på. Jeg har allerede kjøpt brudekjole, og vil gjerne bruke den fortsatt selv om det blir en mer enklere bryllup...

Dere kan jo gifte dere i kirken likevel, men velge å ikke invitere så mange til middag etterpå. Dere kan jo for eksempel invitere foreldre og forlovere til middag (og evt besteforeldre og kanskje søsken, det avgjør dere jo selv).

Skulle dere få lyst til å feire litt så kan dere jo invitere noen gode venner på fest ettepå?

Er mange muligheter. Dere avgjør selv hvordan dere vil feire, det er jo deres dag!

Skrevet

Dere kan også gjøre det helt enkelt og gifte dere borgerlig og invitere de aller nærmeste på middag eller bare lunsj på restaurant og til kaffe, kaker og avec hjemme hos dere selv.

Det finnes sikkert restauranter som har egne festlokaler i mange størrelser, sånn at dere kan ha middag og dessert, og evt. en liten dans i et eget lokale hvor dere ikke blir forstyrret.

Skrevet

Eller dere kan reise bort. Enten alene eller sammen med forlovere og den aller nærmeste familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...