Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hei. Nå er det slik at jeg har en veninne med samboer, og dem skal jeg kjøpe kombinert jule og bursdagsgave til. Derfor skal jg legge i en del penger. Har tenkt på å kjøpe "det store norske spillet" e.l, men har nå begynnt å tenke på at jeg faktisk aldri har hørt at hun liker å spille brettspill. Har vel aldri sett at hun har gjort det heller. Ville dere heller kjøpt en gave dere var 100%sikker på at hun likte, eller hadde dere tatt sjansen?Hadde dere blitt glad for en slik gave? Hilsen en som har angst for at gavene ikke blir likt.
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde nok likt den, men så er jeg glad i å spille brettspill også da. Vanskelig å si hvis du ikke vet om hun faktisk liker dette. Kanskje du kunne prøve å hinte litt om brettspill og se hvordan hun reagerer?
Echo Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Nei, jeg ville ikke kjøpt brettspill uten å vite at mottakeren syns det var noe hun kom til å bruke.
Snuppa 81 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Det er faktisk ikke dumt å ha et brettspill liggende.. Selv ville jeg kanskje kjøpt TP el.. Men det kan bli en slager på en ellers rolig vinkveld med venner...
Gjest Opa Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde ikke kjøpt om jeg ikke visste at hun likte det. Vi spiller ikke brettspill i det hele tatt, og hadde vel heller ikke begynt om vi hadde fått det (har Settlers; det er spilt 1 gang...). Jeg liker nemlig kunnskapsspill, det hater sambo.
:-) anna Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg digger brettspill, men jeg er ikke så imponert over "Det store Norske". Tar veldig lang tid, og er litt komplisert sammenligna med f.eks TP.
Malama Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde blitt kjempeglad, men vi ØNSKER oss brettspill til jul vi da. Hadde vel ikke gitt det uten å ane... men hva med å invitere dem på besøk, og foreslå å spille et spill, og finne ut hva de synes da?
Gjest Frida fra Frøya Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Jeg hadde blitt kjempeglad, men vi ØNSKER oss brettspill til jul vi da. Hadde vel ikke gitt det uten å ane... men hva med å invitere dem på besøk, og foreslå å spille et spill, og finne ut hva de synes da? Brettspill er alltid en del av julen hjemme hos oss. For tre uker siden kjøpte vi det nye selskapsspillet GiftTRAP på Notabene. Det ble en kjempehit. Vi var tre par og alle storkoste seg. Vi skal spille det sammen med mine svigerforeldre i romjulen. Jeg ble kjent med spillet på dette nettstedet; http://www.brettspillguiden.no/kritikker/?gid=471
pilutta Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Enig, brettspill er alltid stas, og særlig i jula. Ville blitt kjempeglad for det, men som :-) anna sier, kanskje ikke "Det store norske". Anbefaler "Party & co", veldig moro og utfordrende, med mange typer oppgaver. (Det er ikke et sånt halvdårlig drikkespill, selv om tittelen kunne indikere det.)
Kalorina Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Jeg kan ikke fordra brettspill, har aldri likt det. Jeg hadde lurt veldig dersom noen hadde kjøpt det til meg, det ville vist at de kjenner meg svært dårlig. Og det hadde IKKE blitt brukt her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå