Gå til innhold

qxl...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

Greit nok at slørene som Ranneih selger er billige, men så ser de deretter ut også.

Dessuten er det ikke så veldig billig... det selges helt nye og mye flottere slør i brudebutikker.

Må bare si at jeg er helt enig med Milla her.... se på de tingene som selges. Det er skikkelig Nille!

Posh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger også ting på Qxl, hvis jeg kan få sagt det uten å reklamere :wink: og jeg må si jeg blir små provosert over kommentarere som at det som blir solgt der er helt "Nille" En smuuule generaliserende kanskje? De tingene jeg selger der, er fra kjente designere, mye av det helt nytt. Man kan få flotte ting på Qxl også, synes ikke det er noe galt i at det henvises til billigere steder.Det er ikke alle som MÅ betale 100 000 for et bryllup for at det skal gjøres "skikkelig".

Makan til snobberi! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte her høres akkurat ut som svigermor :o Hun er av den oppfatning at jo dyrere bryllupet er, og jo flere gjester så blir man MYE lykkeligere :ler: As if..... 8)

Skjønnheten kommer innenfra, og jeg er overbevist om at de som bruker brudeslør til 5 kr er MYE vakrere på bryllupsdagen, enn de som betaler 100 000 for det samme sløret bare av et annet merke :D

Dette er sånn barnehagementalitet: "Jeg har mye mer penger enn deg, jeg kan kjøpe dyrere ting enn deg" :-? Jeg ler meg skakk av dere :ler: Noen av dere, inkludert svigermor, trenger å komme ned på jorda igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til her jeg også at jeg synes det er masse flott på QXL jeg, av både nytt og brukt. Det er jo en ypperlig mulighet for folk å få tak i utstyr på en litt rimeligere måte enn det blir å handle det i butikken. Naturligvis finnes det nok mye billig-varer på QXL også, men så vidt jeg kan se er det også mye flotte varer.

liv-b har forøvrig masse flotte ting til salg på QXL. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare lyst til å si at sløret som jeg har kjøpt er helt nytt og ubrukt, håndsydd og koster 2200 i butikk.

Ser ikke noe galt i å kjøpe det på qxl til 600, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Ser ikke noe galt i å kjøpe det på qxl til 600, jeg...

Det var ikke det jeg reagerte på, det var mer denne løp og kjøp ordlyden jeg fikk ut av innlegget ditt som jeg syntes var upassende og simpel.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvis noen vet om et sted der man kan kjøpe fine og billige sko, underskjørt, undertøy, servietter, lys, duker, blomster, klistremerker, konvolutter og bordkort tas tips imot med takk...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og jeg vet om folk som ikke engang tør å gå i byen med Nille-pose....

He he he Henne kjenner jeg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Og jeg vet om folk som ikke engang tør å gå i byen med Nille-pose....

He He- ett velkjent fenomen :ler:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 3 uker senere...
Greit nok at slørene som Ranneih selger er billige, men så ser de deretter ut også.  

Posh

Hørt noe sånt tull !!!

Jeg har fått spesiallaget slør som hun i Sweet home Alabama hadde gjennom RanneiH - og det er bare såååååååååå skjønt !!!

Jeg har lett og lett etter et slikt slør, men ikke funnet noe sted i Oslo. Og prisen kan ingen si noe på heller !!!

Har vært inne å sett på qxl nå og det ligger mange bryllupsting der, som er rimelige og ser veldig fine ut !!

Er enig med dere som synes det er greit å ikke gjøre bryllupet dyrest mulig jeg !!

-Shoppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...