trulta_ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hei! Jeg leter etter et fint smykke, det skal være en julegave, men er litt vanskelig å finne et. Har sett på gullsmedene her, men fant ingen som var aktuelle. Har ei vennine som likte veldig godt et smykke som jeg har, det har en rund ring, på selve ringen er det noen "diamanter/stener", tror det er fake bvulgari. Men jeg kjøpte dette smykket fordi at det var fint, men husker ikke hvor jeg kjøpte dette, fordi det er en stund siden. Noen som vet om en nettbutikk som selger runde fine smykker? Håper på noen svar
Gjest HB Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg har en slik ring med Swarovski-krystaller på. Ringen er ca. 4-5 cm i diameter og i matt "gull". Fantes også i sølv. Lang lenke. Jeg kjøpte mitt på en VIC-butikk. Mener å huske at det er fra Dyrberg & Kern. Men det er kanskje for dyrt for en julegave? Tror jeg betalte 900,- for det. (En flink selger som klarte et mersalg som var dyrere enn kjolen jeg kjøpte ) Hilsen Lille meg
trulta_ Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 En dyktig selger med andre ord? Ja de er skumle de Vet du om noen nettbutikk som selger noe lignende?
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Mener jeg så noe tilsvarende i den siste "Mestergull"-katalogen som kom i posten her om dagen. Dette fant jeg hos Accessorize, eller kanskje det er noe liknende som dette? Ellers kan du helt sikkert finne noe liknende hos Glitter eller andre kjeder som har rimelige smykker.
trulta_ Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Må finne frem igjen mestegull katalogen da! Mener jeg så den for ett par dager siden! Takker
trulta_ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Nå har jeg funnet et smykke som var likt. Kjøpte det på Lene V. Det var en slik runding som jeg var på jakt etter, og så en annen mindre fin ting, men den kan en ta av. Så det ble fint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå