Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da stikker jeg en tur til NYC...planen er å utføre litt juleshopping i "the big apple" siden dollaren er lav og prisene i USA ser ut til å være bra :-) Vi var i NYC i juli 2004 (se reisebrev på http://gardkarlsen.com/new_york_city_trip_report.htm ) og jeg foretrekker å reise når det er varmt. Sist fikk vi med oss en god del av hovedattraksjonene så denne gang blir det mer fokus på å slappe av (og shoppe). Men vi har kjøpt billetter til en basketball kamp i Madison Square Garden, vi tenkte å besøke Ellis Island etc.

Kommer nok til å legge ut noen bilder underveis i mobil bloggen min på http://gardmobile.blogspot.com/ dersom teknologien funker i USA :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur! Var på juleshopping i NYC i fjor. Var egentlig mer fascinert av de vanvittige innendørs juledekorasjonene på de store kjøpesentrene, enn av selve vareutvalget. De mest spennende stedene å handle var julemarkedene rundt om i byen, Bryant park og Union square bla. Og et på Grand Central Terminal. Men Disney Store er jo perfekt da, særlig hvis man kan gå dit med en dekkhistorie om å handle til noen barn man kjenner :fnise:

Skrevet

*litt misunnlig* :)

God tur. New york er jo en helt fantastiks by

Skrevet

Hvor lang tid tar det å fly dit fra Oslo?

GOD TUR:)

Skrevet

Hei

Vi flyr Stavanger- Frankfurt-NYC. Flyturen til Frankfurt er ca 1 1/2 time og turen over til USA er vel på ca 8 timer tror jeg.

Skrevet

Hei

Vi skal se New York Knicks vs. Milwaukee Bucks

Skrevet

Her kommer en hilsen fra NYC. Det er kaldt her borte med ca 0 grader og bitene vind. Idag har det også begynt å snø litt så det kommer nok til å skape litt trafikk kaos. Har vært å sett Knicks banke Bucks og hadde en flott tur til Ellis island. Nå er det shopping og det er knallhardt og klare å holde tritt med kona på den fronten :fnise:

Skrevet

Ha det fint i NYC. Har du tatt helikopter over byen? Anbefales..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...