Gå til innhold

Hjelp meg jenter!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Confused_*
Skrevet

Jeg har skrevet her inne før ang meg og min eks, altså far til barna mine.

Saken er at vi har vært fra hverandre i nærmere 10 år. Ikke hatt nye partnere (ikke noe seriøst ihvertfall), men heller ikke hatt personlig kontakt utenom jul/bursdagsfeiringer osv.

I det siste har vi imidlertid tilbringt mye tid sammen, jeg overnatter der når han har barna, og meg og barna er ofte hos ham når det er mine dager/helger.

De første mnd dette pågikk hadde vi ikke sex (hans ønske), han mente det kunne føre til trøbbel i samarbeidet. Og det var stort sett jeg som tok iniativet til å være hos ham.

Vel nå har vi endt opp med å ha endel sex, utenom det er vi ikke fysiske. Men ler/tuller en del. Det er nå like mye han som fåreslår at vi kommer. Vi har ikke mye sex så det er garantert ikke derfor han gjør det.

Jeg tror han synes det er koselig å ha oss der, gir litt familiefølelse kanskje.

Problemet er bla sexen: Jeg føler det går mye på hans premisser, dvs han er lite int når jeg tar iniativet. I begynnelsen tok jeg det for tilfeldigheter, men nå plager det meg. Forrige gang dette skjedde spurte jeg ham hvorfor, han svarte da at i utgangspunktet mente han vi ikke nurde ha sex i det hele tatt, men beklaget seg og ga meg en klem. Jeg er så sinnsykt dårlig på slik kommunikasjon så jeg bare sa ok og avsluttet samtalen....

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, på en måte ønsker jeg å snakke med ham om å flytte sammen igjen, vi trives godt sammen, lite konflikter, og bra sex. Dette burde etter min mening være mer enn nok når man tross alt har barn sammen. Det er jo heller ingen andre inne i bildet. Vi er jo veldig glade i hverandre også.

Og når jeg ser hvr mye bedre barna blir fulgt opp når vi er sammen ang lekser, oppmerksomhet blir jeg bare enda mer sikker.

Det ble i sin tid slutt pga at han ble betatt/forelsket i en annen. Det har jeg ikke visst før den senere tid. Det ble aldri noe alvorlig mellom dem

Noen råd jenter??

Bør jeg snakke med ham nå? Er redd for at han skal trekke seg unna. Samtidig har han alltid holdt avstand før, så derfor tror jeg på en måte han har de samme tankene selv. Han er ekstremt dårlig på "kjærestegreier" han og så det er vanskelig å vite. Utad så ser vi på en måte ut som et par, mange som spør om vi er sammen igjen. Men siden vi stort sett har felles venner vil jeg ikke lufte disse tankene for venninner, da jeg er redd for at det blir litt "pes"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...