Gå til innhold

Lotion med selvbruningseffekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en bodylotion med selvbruner, og lurer på hvilken jeg bør velge!

Har prøvd natusan sin (fikk den i studentpakke) og syns den gir en ok farge..

Takker for tips om hva som er bra og eventuelt mindre bra..!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Dove sin er bra. Den gir en "brunere" farge enn Natusan sin synes jeg. Jeg fikk gul farge av Natusan..så fryktelig smart ut :ler:

Skrevet

Jeg bruker og Dove sin, hele året faktisk.

Er veldig fornøyd til en behagelig pris.

Skrevet

Dove sin er veldig bra,gir en fin og jevn farge.

Skrevet

Kanskje jeg også skal prøve Dove sin? Jeg heiv meg på en annen gammel tråd om det samme temaet, og der sto det at Garnier hadde en god en med sitrusduft?

Jeg har akkurat begynt å bruke Natusan sin. Synes den gir fin farge, men jeg liker ikke lukta. Nå vet jeg at det alltid blir sånn lukt pga de stoffene som fremkaller brunfargen... Hvordan liker dere lukta av Dove sin? Jeg trykte ut litt og prøvde i en butikk her om dagen, men syntes den luktet vel mye karamell? Da høres det bedre ut med sitrus, men jeg vet ikke om Garnier sin finnes noe sted nå?

Og en ting til - sverter fargen av på hvitt undertøy, sånn som vanlig selvbruningskrem?

Skrevet
Jeg har akkurat begynt å bruke Natusan sin. Synes den gir fin farge, men jeg liker ikke lukta. Nå vet jeg at det alltid blir sånn lukt pga de stoffene som fremkaller brunfargen... Hvordan liker dere lukta av Dove sin? Jeg trykte ut litt og prøvde i en butikk her om dagen, men syntes den luktet vel mye karamell? Da høres det bedre ut med sitrus, men jeg vet ikke om Garnier sin finnes noe sted nå?

Jeg syntes ikke Dove luktet hverken enten eller.. En stund siden jeg har brukt den nå, men husker at Natusan sin ikke luktet noe godt, mens Dove var mer nøytral..

Skrevet

Dovekremen lukter ja. Men den lukter ikke sterkt. Likevel blir man ganske lei av lukta etter å ha brukt den en stund.. Synes Dove gir fin farge. Ikke smitter den av på klærne heller.

Gjest Ada Blûe
Skrevet

Garnier funker, og i tillegg har den en svært gunstig pris.

Skrevet
Garnier funker, og i tillegg har den en svært gunstig pris.

Hvor har de den da? Har tidligere hørt at den selges på Europris. Forøvrig en butikk jeg nesten aldri er innom, men jeg tenkte å se etter den der.

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å skryte av den fantastiske fargen jeg har fått av dove sin da jeg oppdaget at jeg har fått riper i lakken. denne fargen ligger tydeligvis helt utpå huden og kan ødelegges hvis man ikke er forsiktig. jeg har båret en hylle i dag og litt diverse, og vips så er fargen på armene mine stripete :( faen, jeg som har styra så fælt for å være klar til julebordet i morgen. hulk. ellers er fargen på dove sin mye bedre enn natusanen:)

Skrevet
Jeg skulle akkurat til å skryte av den fantastiske fargen jeg har fått av dove sin da jeg oppdaget at jeg har fått riper i lakken. denne fargen ligger tydeligvis helt utpå huden og kan ødelegges hvis man ikke er forsiktig. jeg har båret en hylle i dag og litt diverse, og vips så er fargen på armene mine stripete :( faen, jeg som har styra så fælt for å være klar til julebordet i morgen. hulk. ellers er fargen på dove sin mye bedre enn natusanen:)

Huff da!! :troest: Håper det lar seg reparere med innsmøring i kveld og imorgen tidlig, f.eks?

Jeg driver og styrer til julebordet imorgen, selv jeg. Med Natusan sin. Jeg synes fargen blir fin på meg, men jeg lukter dritt... :( Håper å greie å reparere det ved å smøre meg inn med vanlig bodylotion når jeg dusjer imorgen ettermiddag! :jepp:

Og så skal jeg satse på Dove eller Garnier sin etterpå!

Skrevet
Jeg synes Aco sin er best.

Fra apoteket? Hvordan lukter den da? Jeg vil ha noe som lukter friskt av sitrus eller såpe...

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

ACO fra apoteket ja, vet mange som er fornøyd med denne. Den lukter friskt og litt fersken kansje, det er ikke så mye lukt av den, å heldigvis ikke typisk selvbruningslukt.

Skrevet
Huff da!! :troest: Håper det lar seg reparere med innsmøring i kveld og imorgen tidlig, f.eks?

Jeg driver og styrer til julebordet imorgen, selv jeg. Med Natusan sin. Jeg synes fargen blir fin på meg, men jeg lukter dritt... :( Håper å greie å reparere det ved å smøre meg inn med vanlig bodylotion når jeg dusjer imorgen ettermiddag! :jepp:

Og så skal jeg satse på Dove eller Garnier sin etterpå!

YAY! Jeg vaska meg i går kveld, smørte på ny og i dag er det nesten helt borte :) synes dove sin gir veldig bra farge altså. synes generelt det er bedre med sånn her type selvbruner enn sånn vanlig. lettere å få jevnt og mer naturlig resultat.

Skrevet
YAY! Jeg vaska meg i går kveld, smørte på ny og i dag er det nesten helt borte :) synes dove sin gir veldig bra farge altså. synes generelt det er bedre med sånn her type selvbruner enn sånn vanlig. lettere å få jevnt og mer naturlig resultat.

Så bra!! :)

Jeg er rett og slett imponert over dette, jeg er rett og slett veldig fin og brun :lol: Helt enig i at det lar seg gjøre å få jevn og fin farge med dette! Men lukta gjør at jeg kutter ut Natusan nå i alle fall. Jeg tok siste innsmøring i dag tidlig og gleder meg til å smøre meg med frisk bodylotion når jeg dusjer i ettermiddag! Jeg skal lukte på Dove sin igjen, men nå synes jeg Aco sin høres veldig interessant ut :jepp:

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Jeg har prøvd de fleste, og er enig i at Aco sin er den beste. Dove er også ganske god, og det er garnier og (men jeg syns garnier sin gir litt lite farge).

Skrevet

Noen som vet om Aco har selvbruner til ansiktet også? Har aldri sett det på apotekene her, men mente jeg så det på Aco sine hjemmesider for en stund tilbake.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg driver og kløner litt med dette ennå...

Kjøpte Dove sin, men greide ikke lukta. Luktet på Aco sin, men syntes den luktet veldig fersken. Men det blir kanskje svakere når man har den på kroppen? Så falt jeg for lukta av L'Oreal sin og gikk til innkjøp av den. Jeg byttet fra en dag til neste, mellom Dove og L'Oreal, og oppdaget at både hvitt undertøy og ei hvit kosebukse hadde fått brune flekker når jeg skulle vaske klær :( I tillegg er det hvite lakenet i senga lysebrunt! Æsj!! Jeg vet ikke hvem av disse to som er synderen, men det er kanskje begge? Fargen ligger jo ytterst i huden.

Noen som kan svare på om Aco sin farger av på lyse klær? Og jeg lurer også på om den finnes som ansiktskrem? Vurderer å prøve den før jeg gir opp dette helt, for det er jammen deilig å være brun :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...