Maxine Grey Skrevet 14. april 2003 #1 Del Skrevet 14. april 2003 I dag tok det av. Alle vi som snur ryggen og rompa til sola i bøyd positur over bitte små spirer som titter opp og lurer på om det er på tide å stå opp. Har dere fått med dere værmeldingen for uka? Jeg bare sier det: God tur til fjells! Jeg blir her. Hjemme. I hagen min. For meg har vinteren vart lenge nok, nå kommer våren!!! Hilsen fra meg, med jord under neglene. GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2003 #2 Del Skrevet 14. april 2003 Stemmer i med deg: God tur til fjells folkens Jeg skal på Landstedet og pusse opp. Det spirer og gror, solen varmer, livet er herlig! God påske alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 14. april 2003 #3 Del Skrevet 14. april 2003 God tur ja! Vi skal være hjemme og lage påske på ny terrasse - og i morgen blir det Ikea tur for å kjøpe nye terrassemøbler. *jippi* God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå